Tips på underställ!

Yamahaha

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2012
Hoj
Yamaha yzf 600r Thundercat 1998
Första övningskörningsrundan avklarad idag:kär
Trodde att jag skulle frysa vilket jag misstog.
Var totalt genomsvett innanför brallorna efter en timma, så nu undrar jag om någon har bra tips på svalt underställ som är i lagom prisnivå och kan beställas online!

peace!:tuttar

huhle

Ny medlem
Gick med
7 May 2011
Hoj
Ducati 848 -08
Jag har underställ av som är gjort av bambu fiber riktigt mjukt och skönt och håller dig sval en annan fördel är att det inte luktar apa efter du kört 15 min som du gör i funktionskläder du handlar på någon av sportbutikerna... Kan handla det på ullared eller på hemsidan jag skickade med

Edit. Kalsongerna är riktigt sköna och svala också.

http://www.bambootrend.com/sv/

Last edited:

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Jag har underställ av som är gjort av bambu fiber riktigt mjukt och skönt och håller dig sval en annan fördel är att det inte luktar apa efter du kört 15 min som du gör i funktionskläder du handlar på någon av sportbutikerna... Kan handla det på ullared eller på hemsidan jag skickade med

Ullared har bambuunderställ för kaffepengar.

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Merinoull är det du vill ha, om du har lite extrapengar att spendera då, naturligt och bäst. :)

Yamahaha

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2012
Hoj
Yamaha yzf 600r Thundercat 1998

Edit. Kalsongerna är riktigt sköna och svala också.

Kanon juh! Tkr det var ett överkomligt pris på sidan med. Óch det är inga "bastu-brallor" som man kan vrida ur efter en tur;)?
Känns juh som om det borde funka me långkalsongen????=)

huhle

Ny medlem
Gick med
7 May 2011
Hoj
Ducati 848 -08
Nej dom är riktigt goa.. men somsagt det är lite billigare om du handlar det på ullared. Använder det när jag är ute och springer och lite sådant t-shirt och kalsonger.

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
Jag kör oxå med bambu, ser inga nackdelar, riktigt mjuka & sköna.

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Underställ av ull när du behäver värme. Underställ av syntet, typ. Cool Max när du vill ha svalka
I normala temperaturer kan du välja på syntet i massa olika tjocklekar, bambu eller siden

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife