Tipsa mej om en lätt mc..

Alexzi

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2006
Ort
Ängelholm
Hoj
125cc
hejsan!
Nu är jag äntligen 16 år och jag har varit det ett tag och jag har tröttnat på att köra trimmad moppe så jag håller på att leta efter en lätt mc med bra ös i.
Dom jag har kikat lite på är då:

Aprilia rs 125cc -06 (Lite dyr men den coolaste hittills)

Aprilia rs 125cc -98

Honda NSR 125cc -98 eller -01

Eller om ni kan rekomendera en bra och sportig hoj som går snabbt och har bottendrag...

Undrar även om ni vet sidor med effektsystem till dessa så man slipper fiffla med pluggen när det är besiktning :)

MVH// ALEXZI



Jag är nybörjare och har inte så höga kunskaper om detta utan jag har precis lämnat moppestadiet och vill uppgradera mej
 

Mr_haak

Suzuki lover
Gick med
22 Mar 2006
Ort
Ängelholm
Hoj
Triumph Daytona 650
Alexzi skrev:
2228088 hejsan!
Nu är jag äntligen 16 år och jag har varit det ett tag och jag har tröttnat på att köra trimmad moppe så jag håller på att leta efter en lätt mc med bra ös i.
Dom jag har kikat lite på är då:

Aprilia rs 125cc -06 (Lite dyr men den coolaste hittills)

Aprilia rs 125cc -98

Honda NSR 125cc -98 eller -01

Eller om ni kan rekomendera en bra och sportig hoj som går snabbt och har bottendrag...

Undrar även om ni vet sidor med effektsystem till dessa så man slipper fiffla med pluggen när det är besiktning :)

MVH// ALEXZI



Jag är nybörjare och har inte så höga kunskaper om detta utan jag har precis lämnat moppestadiet och vill uppgradera mej



haha !! :banana äntligen alle :hihi du behöver inte sätta in pluggen när du besiktigar de kollar inte motoreffekten när du besiktigar bara lampor och bromsar och sånt så den inte låter för mkt . ska du ha bottendrag är det 4-takt men tråkiga att köra (slöa).. :fyllisar
 

Alexzi

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2006
Ort
Ängelholm
Hoj
125cc