Tipsa mig om snygga stylingprylar till R6-00!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Som titeln lyder...Behöver tips/länkar/bilder på snygga undertails, huggers, etc, etc till min R6 -00. Har letat mig blodig på nätet, men inte hittat nåt som fallit mig på läppen.

Hojen har varit lagd, så magkåpan och röven är blå, resten är från en rödvit, alltså ska det lackas till vintern. Det kommer inte bli nån posörlack, lutar mer åt mattsvart..(A true king needs no bling.. :hihi ) Eller blir det för mycket GR varning på det??? :tomten

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
morlock skrev:
2224095 Lacka cykeln chockrosa! Säkert ingen annan R6:a med den färgsättningen.

Lite pryttlar hittar du annars här -> http://www.s-racing.se/

Tackar! Men tror jag skippar chockrosa, hade en hundkoja i den kulören för länge sen....Den var känd som "bröstvårtan" bland polarna... :rofl Men en jävvla brudmagnet var det..."Guuuud vilken söt bil"

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
morlock skrev:
2224095 Lacka cykeln chockrosa! Säkert ingen annan R6:a med den färgsättningen.

Lite pryttlar hittar du annars här -> http://www.s-racing.se/

Det finns iaf en chockrosa race R1 i norge vet jag... :)

Jag skulle satsat på riktigt blanksvart istället för mattsvart, då mattsvart blir "fettigt" så fort du tar på det med händerna.. :gnissla

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Lilla_damen skrev:
2224103 Det finns iaf en chockrosa race R1 i norge vet jag... :)

Jag skulle satsat på riktigt blanksvart istället för mattsvart, då mattsvart blir "fettigt" så fort du tar på det med händerna.. :gnissla

True that....blir det "fettigt" även med en matt klarlack över, tro?

Har en fundering på riktigt jäkla knallgul åxå....

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
R1
Broms/kopplingshandtag, styrändar, hugger, undertail, kåpglas (höjt/färgat), Lightslids, miniblinkers, fälgstripes, block-off, slipon, minskylt ....Finns säkert mer men jag kommer inte på nåt nu!

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Dregen skrev:
2224112 Broms/kopplingshandtag, styrändar, hugger, undertail, kåpglas (höjt/färgat), Lightslids, miniblinkers, fälgstripes, block-off, slipon, minskylt ....Finns säkert mer men jag kommer inte på nåt nu!

Jorå, vilka grejer som finns vet jag, men har svårt att hitta nåt som tilltalar mig. Är mest inne på en uppsnyggning av röven, så har du länkar/bilder på snygga undertails/huggers/blinkeri/lykta etc,etc så posta dem gärna.. :)

Looped skrev:

Såg inte illa ut! Nån förhoppning att man tar sig igenom en besiktning med blinkeriet monterat så?

SISU

f i n l a n d
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Kawa ZX7R Ninja *såld* | R6an *såld* | Kawasaki KX250 Lapissa
Lord Adrian skrev:
2224107 True that....blir det "fettigt" även med en matt klarlack över, tro?
Har en fundering på riktigt jäkla knallgul åxå....
Mitt tips är att gå med rött eller gult, efter noggrant övervägande funderade jag på att lacka min R6 i någon av dessa färger innan jag sålde den!

Lord Adrian skrev:
2224118Såg inte illa ut! Nån förhoppning att man tar sig igenom en besiktning med blinkeriet monterat så?
Pga att det måsta vara ett visst avstånd mellan blinkerserna 18cm+? går det nog inte igenom. Bara att koppla ut blinkerssladdarna o ploppa på ett par orginal. Utanför besiktningen har jag dock aldrig stött på några bekymmer. Hyfsat smärtfritt. Kan nog ha ett orginal undertail till en R6 inkl blinkers och bakljus liggande någonstans om det är av intresse..

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
SISU skrev:
2224124 Mitt tips är att gå med rött eller gult, efter noggrant övervägande funderade jag på att lacka min R6 i någon av dessa färger innan jag sålde den!

Pga att det måsta vara ett visst avstånd mellan blinkerserna 18cm+? går det inte igenom. Bara att koppla ut blinkerssladdarna o ploppa på ett par orginal. Hyfsat smärtfritt. Kan nog ha ett orginal undertail till en R6 inkl blinkers och bakljus liggande någonstans om det är av intresse..

Den gula var riktigt porrig! Lite för mycket grönt för min smak, men man fick en ide om hur det kan bli.. :tummenupp

Har orginalprylarna på nu...

SISU

f i n l a n d
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2224131 Den gula var riktigt porrig! Lite för mycket grönt för min smak, men man fick en ide om hur det kan bli.. :tummenupp
Har orginalprylarna på nu...
Lite mindre grönt.

Bifogat

• yam-r1-01-bikepics-27824.jpg
    yam-r1-01-bikepics-27824.jpg
    31.5 KB · Visningar: 103

SISU

f i n l a n d
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2224139 Där satt den! :tummenupp Har alltid varit svag för knallgult. Ser ut som jubileumsfärgen?
Kan nog ordna dessa.. med undertailen + dessa så blir bågen hyffsat clean. Monteras vid parkeringsljusen.

Bifogat

• R6 integrated head signals 275.JPG
    R6 integrated head signals 275.JPG
    11.1 KB · Visningar: 76

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
SISU skrev:
2224144 Kan nog ordna dessa.. med undertailen + dessa så blir bågen hyffsat clean. Monteras vid parkeringsljusen.

Helt klart ett alternativ...Har funderat lite på dessa :http://www.watsendesign.com/Yamaha_Products/98-02_R1/98-02_R1.htm

Dregen skrev:
2224140 Såhär kanske??

Gillade inte placeringen på blinkeriet...Har sett nån annan variant med blinkers mer inne i hjulhuset och mer åt sidan. (usel förklaring, jag vet)

Picco

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
zx10r -05 (lime)
Ebay.com har oändligt med tillbehör
och styling prylar till förmånliga priser.. Har själv handlat en hel del både genom com och co.uk och är mycket nöjd

Lord Adrian skrev:
2224094 Som titeln lyder...Behöver tips/länkar/bilder på snygga undertails, huggers, etc, etc till min R6 -00. Har letat mig blodig på nätet, men inte hittat nåt som fallit mig på läppen.

Hojen har varit lagd, så magkåpan och röven är blå, resten är från en rödvit, alltså ska det lackas till vintern. Det kommer inte bli nån posörlack, lutar mer åt mattsvart..(A true king needs no bling.. :hihi ) Eller blir det för mycket GR varning på det??? :tomten

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Picco skrev:
2224150 Ebay.com har oändligt med tillbehör
och styling prylar till förmånliga priser.. Har själv handlat en hel del både genom com och co.uk och är mycket nöjd

Jo..Har förstått att det finns en del som har "butiker" på E-bay, har du några tips om såna?

Picco

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
zx10r -05 (lime)
Baysideperformance från canada.. snabba leveranser, till halverat eu pris. Själv köpte jag akrapovic plus powercommander 3 till min r6 06 för 5500 inkl frakt och moms,

Lord Adrian skrev:
2225777 Jo..Har förstått att det finns en del som har "butiker" på E-bay, har du några tips om såna?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0