Tisdagsturen?!?

TaRvId

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Thunderace -97 och Suzuki Freewind
Vid vilket väder körs den? Ställs den in om det finns risk för regn eller gasas det ändå? Tänkte komma förbi i morgon men vill veta om det är lönt om det finns lite moln på himlen. Mig gör det inte ett dugg, jag kör i alla väder :)

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
jag kan inte köra :huvet

skadade mig i torsdags på jobb & har 5 stygn i vänster hand.
var ute i 3 timmar igår & då sprack såret :(

så det blir till o vänta på att det läker :gnissla

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr

Det kvittar vad du har för jobb du skadar dig alltid, specielt handen :tungan

Och jag kommer inte får jag har ingen hoj än, men det jobbigaste för tillfället är att jag har hitta hojen och att jag bara väntar på pengarna innan jag kan köra och hämta den:huvet :huvet

Last edited:

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike

Vad hände, blev däckmaskinen hungrig och tog din hand? :gnissla

Jag dyker inte upp, ska byta styrlager på min hoj :bladder

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Vad hände, blev däckmaskinen hungrig och tog din hand? :gnissla

krängde av lastbilsdäck... fälgen kantkörd på insidan & en bit av fälgen (ca 2-3 cm) stack ut från fälgkanten, denna såg jag inte när jag skulle ta ner fälgen från monteringsmaskinen. spetsen gick snett in i handen strax nedanför lillfingret.

jag har aldrig någonsin haft så mycket otur/olyckor som på detta arbete

2:a dan på jobbet... en lem på lastbil träffade mig mitt på skallen.. skalpen sprack & det blev 5-6 stygn

en däckexplosion på lastbilsdäck.. flög 3 meter av tryckvågen & jag trodde att jag mist familjelyckan. avsvimmad en kort stund & duktigt öm & blå i grenen

dunkat skallen i underedet på en lastbil.. fick en bula i skallen som hette duga, blev kallad "Bulan" ett par månader

fastnat med foten i en pumpbock, höll på att bryta benet & skrapade av skinnet på smalbenet.. har en bula på benet som inte vill försvinna efter detta

stukade fingrar ska vi inte prata om....

detta jämfört med 12 år på slakteriet... totalt 3 besök på akuten, varav sista gången höll inte JAG i kniven

nä, jag ska söka jobb på sova, hästens eller något liknande som testare av madrasser & kuddar

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Kommer inte med på TT'n men kommer faktiskt passera strandvägen ett par timmar innan. Dock kommer det vara på nordgående i öresund.

Är ni hemma får ni gärna komma ner och vinka. Stor, vit kryssningsbåt. Går inte att missa. Passerar vid 13-13.30 :hej

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Hmmmm :va har inte funderat på att du kanske inte är direkt lämpad för det jobb du har... :tungan
Kanske skulle prova jobb som crash test dummie istället :D

krängde av lastbilsdäck... fälgen kantkörd på insidan & en bit av fälgen (ca 2-3 cm) stack ut från fälgkanten, denna såg jag inte när jag skulle ta ner fälgen från monteringsmaskinen. spetsen gick snett in i handen strax nedanför lillfingret.

jag har aldrig någonsin haft så mycket otur/olyckor som på detta arbete

2:a dan på jobbet... en lem på lastbil träffade mig mitt på skallen.. skalpen sprack & det blev 5-6 stygn

en däckexplosion på lastbilsdäck.. flög 3 meter av tryckvågen & jag trodde att jag mist familjelyckan. avsvimmad en kort stund & duktigt öm & blå i grenen

dunkat skallen i underedet på en lastbil.. fick en bula i skallen som hette duga, blev kallad "Bulan" ett par månader

fastnat med foten i en pumpbock, höll på att bryta benet & skrapade av skinnet på smalbenet.. har en bula på benet som inte vill försvinna efter detta

stukade fingrar ska vi inte prata om....

detta jämfört med 12 år på slakteriet... totalt 3 besök på akuten, varav sista gången höll inte JAG i kniven

nä, jag ska söka jobb på sova, hästens eller något liknande som testare av madrasser & kuddar

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Himla otur du har haft Henke, måste varit svettigt när familjelyckan kom i kläm :skrämd

Blev det någon TT idag eller ställde ni in :confused:

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Blir det några deltagare på TT?
Inte mycket eftersnack menar jag.
Skall försöka köra fler än förra säsongen, 3 st :rodnar

Nyheter
EICMA 2024: Ducati