Kongo
Men gasa sa jag!!!
Hallå fellow hojers! Då jag dels inte kan skjutsa på min hoj + att jag INTE kommer att vara körklar då detta sker fyllisar dagen innan) så förmedlar jag en förfrågan av en vän som ser ut så här i lite editerad version:
--------------------------------------------------------------------------
"Det är alltså tänkt att ske söndagen den 9 augusti på morgonen.
Runt niotiden vore bra. Det är första stoppet i hans svensexa. Han gillar fart och fläkt och det är väl ett bra sätt att vecka honom på?
Jag vet inte vart man kan köra fortast eller få mäktigast upplevelse, men finns det ställe att dra till där det går att damma på utav bara helvete så är det dit vi ska åka.
(Se fan bara till att det inte händer något med honom! Kongos anm.)
Några vändor så att han skiter på sig och sen cruisa in till Vaksalagatan 31 för återlämning av brudgum.
vi har väl tänkt att den som eventuellt kan tänka sig köra kan få 500 spänn
OBS DET MÅSTE FIXAS UTRUSTNING TILL HONOM!
Han är av medellängd och smal.
Det bästa vore ju om ni kunde bli ett helt gäng som drar ut och brassar en stund! Tyvärr kan jag som sagt inte vara med själv..
Om någon har extra utrustning och känner sig manad och tillräckligt duktig för att bjuda på en upplevelse så PM:a mig så vidarbefordar jag ert nr till Bestman.
//Kongo
"Det är alltså tänkt att ske söndagen den 9 augusti på morgonen.
Runt niotiden vore bra. Det är första stoppet i hans svensexa. Han gillar fart och fläkt och det är väl ett bra sätt att vecka honom på?
Jag vet inte vart man kan köra fortast eller få mäktigast upplevelse, men finns det ställe att dra till där det går att damma på utav bara helvete så är det dit vi ska åka.
(Se fan bara till att det inte händer något med honom! Kongos anm.)
Några vändor så att han skiter på sig och sen cruisa in till Vaksalagatan 31 för återlämning av brudgum.
vi har väl tänkt att den som eventuellt kan tänka sig köra kan få 500 spänn
OBS DET MÅSTE FIXAS UTRUSTNING TILL HONOM!
Han är av medellängd och smal.
Det bästa vore ju om ni kunde bli ett helt gäng som drar ut och brassar en stund! Tyvärr kan jag som sagt inte vara med själv..
Om någon har extra utrustning och känner sig manad och tillräckligt duktig för att bjuda på en upplevelse så PM:a mig så vidarbefordar jag ert nr till Bestman.
//Kongo