Tja killar och tjejer....

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
jag ställde på min hoj i fredags.. :D va ute å åkte lite, men den går inge bra... :(

den Hugger på kopplingen å e väldigt trött å vill inte alls som ja vill...
ingen som e hemma på FZR 600 å dess förgasare som kan hjälpa mig? jag är lätt på å åker i nån månad till om det inte är is/snö. lite feg för regn oxå då hojen är ny...

Hajen

Önskade vår i hjulklapp....
Gick med
27 Nov 2003
Hoj
Gixxer1000, Ninja Streetfighter
Blir det nå mer bus i pilängen i år så får man försöka pussla ihop det... Än är det ju en bit kvar till jul o hojen ser ändå ut som faan o ska fixas till i vinter... :tomten Bus i pilängen: JA TACK!! :banana

Last edited:

Hajen

Gick med
27 Nov 2003
Hoj
-MLM- skrev:
Nu är jag hitflyttad från Stockholm, tjejen bor ju här så jag har inget val =) Har en XR600 som jag brukar tillbringa med på pilängen och busar, på bakhjulet alltså.. Nu har det blivit lite tråkigt att köra själv, så undrar jag om det finns några vänliga själar som kan tänka sig busa lite där och hit i örebro.. Är gärna med och köra enduro också, men är dock väldigt långsamt i skogen. =(
Kanske ska tillägga att jag inte ställt av o att du mer än gärna kan pm:a eller posta här om det vankas bus... Jag är kass på bakhjul o behöver träna... :fattartil

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Hajen skrev:
Kanske ska tillägga att jag inte ställt av o att du mer än gärna kan pm:a eller posta här om det vankas bus... Jag är kass på bakhjul o behöver träna... :fattartil
får jag oxå höra av mig.,..... snälla

Hajen

Gick med
27 Nov 2003
Hoj
blom skrev:
får jag oxå höra av mig.,..... snälla
Om du är jättesnäll... :tungan Är det NÅGON i trakterna som ska ut o busa lite (pilängen o liknande) Eller bara glida... Posta eller Pm:a
Ha det
/andreas

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Hajen skrev:
Om du är jättesnäll... :tungan Är det NÅGON i trakterna som ska ut o busa lite (pilängen o liknande) Eller bara glida... Posta eller Pm:a
Ha det
/andreas
ärligt talat så tycker inte jag att pilängen är så stimulerande..varför inte busa under tiden du kör?

Hajen

Gick med
27 Nov 2003
Hoj
blom skrev:
ärligt talat så tycker inte jag att pilängen är så stimulerande..varför inte busa under tiden du kör?
Självklart är det att föredra... Men det kan ju kanske va nyttigt oträna lite avskiljt oxå... Så vi säger så här... Är det nån som ska ut och åka... Skicka gärna ett pm eller posta det här... :tummenupp Förresten.. Har du ställt av än...?

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Hajen skrev:
Självklart är det att föredra... Men det kan ju kanske va nyttigt oträna lite avskiljt oxå... Så vi säger så här... Är det nån som ska ut och åka... Skicka gärna ett pm eller posta det här... :tummenupp Förresten.. Har du ställt av än...?
läs i örebro tråden.. där skrivs det om någon ska köra nått

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Hajen skrev:

Jag är sugen att träna lite stoppis... Vi får ta det nån fin dag i framtiden!

-MLM-

Motardpilot
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM525 motard -06
Det är rätt fint väder idag, så har jag tänkt sticka till nån raka i pilängen och träna på slangen.. Vill få den förbaskat bakskylten skrapad i marken nån gång :4skrika

Vore kul om vi är lite flera.. är nog där kl 17 ca

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
-MLM- skrev:
Det är rätt fint väder idag, så har jag tänkt sticka till nån raka i pilängen och träna på slangen.. Vill få den förbaskat bakskylten skrapad i marken nån gång :4skrika

Vore kul om vi är lite flera.. är nog där kl 17 ca
Jo, det var ju bra ett tag... Hade tänkt åka lite hoj idag men så kom det förbannade regnet....
Och det regnar ju inte dåligt heller... :4skrika

Älgdräparen

Guest
Tjabba.

Häng på oss och grusbusa lite nån gång. Vi är glada amatörer på olika nivåer.

Vi håller till på www.soe.se forumet under körningar\grusbus i örebro med omnejd.

Bilder finns där och en liten film från lördagsturen den 2/10.
Filmen finns på www.silverlo.com under grusbus.

Lev väl. /Hälge

-MLM-

Motardpilot
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM525 motard -06
Älgdräparen skrev:
Tjabba.

Häng på oss och grusbusa lite nån gång. Vi är glada amatörer på olika nivåer.

Vi håller till på www.soe.se forumet under körningar\grusbus i örebro med omnejd.

Bilder finns där och en liten film från lördagsturen den 2/10.
Filmen finns på www.silverlo.com under grusbus.

Lev väl. /Hälge

Jag hänger gärna med och smiska grus, men jag har helt obegripligt klädsel till enduro.. Känns helt fel att köra bland gegga och jord med min dainese skinnställ och integral hjälm.. Måste bara handla lite crossgrejer nu snart..

Annars kan ni räkna med mig.. :banana

Hajen

Gick med
27 Nov 2003
Hoj
-MLM- skrev:
Solen skiner nu igen, sticker dit nu på en gång.. ses där om nån vill komma
Fan... Va o kolla lägenhet... Hoppas det slutar regna idag så man kanske kan dra en repa där... Den som lever får se... :brinnerup

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin