blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
författargatan 21-MLM- skrev:Ååfan, jag bor på lyriksgatan 17A
du ?
författargatan 21-MLM- skrev:Ååfan, jag bor på lyriksgatan 17A
du ?
Kanske ska tillägga att jag inte ställt av o att du mer än gärna kan pm:a eller posta här om det vankas bus... Jag är kass på bakhjul o behöver träna...-MLM- skrev:Nu är jag hitflyttad från Stockholm, tjejen bor ju här så jag har inget val =) Har en XR600 som jag brukar tillbringa med på pilängen och busar, på bakhjulet alltså.. Nu har det blivit lite tråkigt att köra själv, så undrar jag om det finns några vänliga själar som kan tänka sig busa lite där och hit i örebro.. Är gärna med och köra enduro också, men är dock väldigt långsamt i skogen. =(
får jag oxå höra av mig.,..... snällaHajen skrev:Kanske ska tillägga att jag inte ställt av o att du mer än gärna kan pm:a eller posta här om det vankas bus... Jag är kass på bakhjul o behöver träna...
Om du är jättesnäll... Är det NÅGON i trakterna som ska ut o busa lite (pilängen o liknande) Eller bara glida... Posta eller Pm:ablom skrev:får jag oxå höra av mig.,..... snälla
ärligt talat så tycker inte jag att pilängen är så stimulerande..varför inte busa under tiden du kör?Hajen skrev:Om du är jättesnäll... Är det NÅGON i trakterna som ska ut o busa lite (pilängen o liknande) Eller bara glida... Posta eller Pm:a
Ha det
/andreas
Självklart är det att föredra... Men det kan ju kanske va nyttigt oträna lite avskiljt oxå... Så vi säger så här... Är det nån som ska ut och åka... Skicka gärna ett pm eller posta det här... Förresten.. Har du ställt av än...?blom skrev:ärligt talat så tycker inte jag att pilängen är så stimulerande..varför inte busa under tiden du kör?
läs i örebro tråden.. där skrivs det om någon ska köra nåttHajen skrev:Självklart är det att föredra... Men det kan ju kanske va nyttigt oträna lite avskiljt oxå... Så vi säger så här... Är det nån som ska ut och åka... Skicka gärna ett pm eller posta det här... Förresten.. Har du ställt av än...?
Hajen skrev:Självklart är det att föredra... Men det kan ju kanske va nyttigt oträna lite avskiljt oxå... Så vi säger så här... Är det nån som ska ut och åka... Skicka gärna ett pm eller posta det här... Förresten.. Har du ställt av än...?
Jo, det var ju bra ett tag... Hade tänkt åka lite hoj idag men så kom det förbannade regnet....-MLM- skrev:Det är rätt fint väder idag, så har jag tänkt sticka till nån raka i pilängen och träna på slangen.. Vill få den förbaskat bakskylten skrapad i marken nån gång
Vore kul om vi är lite flera.. är nog där kl 17 ca
Älgdräparen skrev:Tjabba.
Häng på oss och grusbusa lite nån gång. Vi är glada amatörer på olika nivåer.
Vi håller till på www.soe.se forumet under körningar\grusbus i örebro med omnejd.
Bilder finns där och en liten film från lördagsturen den 2/10.
Filmen finns på www.silverlo.com under grusbus.
Lev väl. /Hälge
Fan... Va o kolla lägenhet... Hoppas det slutar regna idag så man kanske kan dra en repa där... Den som lever får se...-MLM- skrev:Solen skiner nu igen, sticker dit nu på en gång.. ses där om nån vill komma
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|