tja!!!

nikko

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2005
Hoj
R6 + ktm 660 04;=)
min kompis har kört hoj nu i 2 år utan kortet, han tänker fortsätta så,,,vad tycker ni???? vad ska man banka in i hans huvud???? dessutom smitter han ifrån snuten hela tiden när han får farbror blå efter sig :huvet

heathrow

Lev varje dag som om det vore den sista!
Gick med
30 Aug 2005
Hoj
Suzuki SV 1000, Honda Hornet 900
nikko skrev:
2178270 min kompis har kört hoj nu i 2 år utan kortet, han tänker fortsätta så,,,vad tycker ni???? vad ska man banka in i hans huvud???? dessutom smitter han ifrån snuten hela tiden när han får farbror blå efter sig :huvet

Som man säger om spriten! Jag sväljer ju inte åt honom? :banana Alla får göra precis som dom vill! Sen vad jag tycker spelar ju föga? :p

rollex

Guest
nikko skrev:
2178270 min kompis har kört hoj nu i 2 år utan kortet, han tänker fortsätta så,,,vad tycker ni???? vad ska man banka in i hans huvud???? dessutom smitter han ifrån snuten hela tiden när han får farbror blå efter sig :huvet
:yoparty Körkort kommer... körkort går.... Hojen är den som består !!! :yoparty

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
nikko skrev:
Kör han avställt å oförsäkrat också eller? :va
Om han nu kört två år så borde väl en uppkörning vara en baggis, så man kan ju fråga sig varför han inte fixar kortet? :va Jag skulle inte köra mer med honom om han inte tog kortet!

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
en liter Honda
Hoztic skrev:
2179338 Kör han avställt å oförsäkrat också eller? :va
Skulle inte förvåna en sekund. "Samhällets regler gäller inte mig, jag står över Storebror och gör som Jag vill..." Har man hört den förut? Samma typ av drägg som nolltaxerar, smiter från bensinmackar, kör med springnota på krogen,skiter i att betala underhåll för barnen och svartjobbar samtidigt som man tar ut full a-kassa...

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
69:an skrev:
2179360 Skulle inte förvåna en sekund. "Samhällets regler gäller inte mig, jag står över Storebror och gör som Jag vill..." Har man hört den förut? Samma typ av drägg som nolltaxerar, smiter från bensinmackar, kör med springnota på krogen,skiter i att betala underhåll för barnen och svartjobbar samtidigt som man tar ut full a-kassa...
Japp! Eller: "Jag har jobbat så mycket nu, så jag har rätt att vara lite sjukskriven" :huvet Det daltas alldeles för mycket med alla som lever på oss som sköter oss å betalar vår skatt å betalar våra räkningar. :mad:

Diggler

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2006
Hoj
2008,kawasaki,z1000
va fan spelar de för roll liksom e du avundsjuk för att han har en bättre hoj eller va e de liksom skaffa dig ett eget liv för fan o sluta lägga näsan i blött :arsele :banana :banana :yoparty :yoparty

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
en liter Honda
damirgixxen skrev:
va fan spelar de för roll liksom e du avundsjuk för att han har en bättre hoj eller va e de liksom skaffa dig ett eget liv för fan o sluta lägga näsan i blött
Är du nyligen lobotomerad, eller skedde det redan vid födseln?
Fråga mamma, pappa eller någon annan vuxen vad som är fel i ditt inlägg.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024