Tjej på hoj

Janet

Lev idag, i morgon kan det va ......
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
-08, Honda cbr600
Hej!
Alla sporthojare. Jag har äntligen gått med:)
Min nya hoj står och väntar i garaget på att vägarna ska sopas klara.
Jag kör en röd/svart Honda CBR600 -08. Ska bli grymt att komma ut på vägarna igen:D
Vi ses...

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Hejhej :hej kika in i "Lugn gruppkörning i Sthlm" i stockholmsforumet om du vill ha folk att köra med:) Nästa vecka börjar torsdagskörningarna!

/Micke

Janet

Lev idag, i morgon kan det va ......
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
-08, Honda cbr600
Hejhej :hej kika in i "Lugn gruppkörning i Sthlm" i stockholmsforumet om du vill ha folk att köra med:) Nästa vecka börjar torsdagskörningarna!

/Micke

Hinner aldrig till kl.18. Jobbar i stan till kl.17 varje dag:-( Får se om jag kan hitta läge till o smita tidigare ngn 0nsdag/Torsdag:)

manndrake76

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Hoj
1988,Suzuki gsx 750 R&1992 gsxr750w
Välkommen, kul att ni i STHLM har samåkningar, undrar om det finns i GBg med?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Välkommen till dårhuset:tummenupp Forumet som sådant håller en ganska hård och grabbig ton i största allmänhet, och som tjej kommer du antagligen råka ut för en hel del nötter och deras patetiska raggningsförsök och allmäna fördomar. Gör då bara som så att du tar allt du ser här inne med ett par stora rågade skopor salt, hugger tillbaka med samma grabbiga ton och påpekar för de diverse kålhuven du kan tänkas stöta på att de antagligen har liten snopp så ska du se att du kommer kunna njuta av allt det roliga sajten har att erbjuda ostört!:tummenupp

Återigen, stort välkommen!:tummenupp

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Hinner aldrig till kl.18. Jobbar i stan till kl.17 varje dag:-( Får se om jag kan hitta läge till o smita tidigare ngn 0nsdag/Torsdag:)

Jodå, klart du hinner! Vi samlas ju inne vid skogskyrkogården, bara att ta hojen till jobbet:) vet man dessutom att man blir lite sen är det bara att säga till så brukar man kunna vänta lite extra:tummenupp

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Välkommen, kul att ni i STHLM har samåkningar, undrar om det finns i GBg med?

Ja vi har det varje helg kl 12,00 om vädret tillåter . vi sammlas på götaplatsen kika i storakör tråden .

Scinner

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2008
Hoj
Blade -98
Välkommen till dårhuset:tummenupp Forumet som sådant håller en ganska hård och grabbig ton i största allmänhet, och som tjej kommer du antagligen råka ut för en hel del nötter och deras patetiska raggningsförsök och allmäna fördomar. Gör då bara som så att du tar allt du ser här inne med ett par stora rågade skopor salt, hugger tillbaka med samma grabbiga ton och påpekar för de diverse kålhuven du kan tänkas stöta på att de antagligen har liten snopp så ska du se att du kommer kunna njuta av allt det roliga sajten har att erbjuda ostört!:tummenupp

Återigen, stort välkommen!:tummenupp

:klappar
Va duktig du är som förklarar för alla nya flickor vilka nötter och kålhuven till grabbar som huserar på detta forum, det har blivit lite av din grej lixom :hihi

Sunflake

Sunflake
Gick med
19 Apr 2009
Hoj
1999 Suzuki Hayabusa
Ja du som jag är ny och jag önskar dig välkommen och vem vet, kanske vi ses på vägarna

Mirre7

Dunderklumpan
Gick med
29 Oct 2008
Hoj
Kawa Z750 -10 (Saffransbulle)
Vi ses på vägarna i sommar!:tummenupp
Mvh,
Mirre

(Tjej på svart Kawa z750-08 med svartvitt alpinestarsställ och vit/grå/guldaktig hjälm med en ängel på. :angel )

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:klappar
Va duktig du är som förklarar för alla nya flickor vilka nötter och kålhuven till grabbar som huserar på detta forum, det har blivit lite av din grej lixom :hihi

Det var längesen jag kollade runt på "jag är ny"-forumet och det hade ju kommit en del tjejtrådar sen sist så...:hihi
Skulle ju bli konstigt om jag bara informerade vissa tjejer och lät andra klara sig själva i dena hårda manschauvinistiska värld...:va :D

Och det har faktiskt inträffat ett par gånger att tjejer reggat sig här och sen blivit totalt bortskrämda av alla patetiska raggningsförsök och dumma sexistiska kommentarer, jag försöker bara minska risken för att det händer igen. Det finns för få mc-töser som det är, låt oss göra vårt bästa för att de inte ska bli färre:tummenupp

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!