Tjejbandag?

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag kommer inte in på min mail, vart anmälde man sej till tjejbandagen och när var det?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nu finns det ju faktiskt två banDAGAR till att välja på! :fakta ;)

Den ena anordnas av SMC Skåne, den 27/6 på Knutstorp. Gå in på deras hemsida och kolla länken på första sidan. Det är en kurv- och bromstagningskurs.

Den andra anordna av Bike-Events, den 18/7 på Kinnekulle. Även där finns all info på hemsidan!

:rock

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Nå brudar, vem har anmält sig nu då?
(det finns ett tjog trådar i detta ämne på forumet, men det är ju bra att sprida infon :))

Jag är anmäld till båda :hej

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Usch va svårt, jag kan inte bestämma mig.. Det är en j-a väg att åka från Sthlm... Men jag vill ju träffa er alla oxå! Måste tänka ett tag till. Hade jag inte åkt i måndags på K-kulle så hade det varit lugnt men just nu är jag lite mätt på banan.

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Ace Niki skrev:
Usch va svårt, jag kan inte bestämma mig.. Det är en j-a väg att åka från Sthlm... Men jag vill ju träffa er alla oxå! Måste tänka ett tag till. Hade jag inte åkt i måndags på K-kulle så hade det varit lugnt men just nu är jag lite mätt på banan.

Kolla med Yasha, hon kör ned själva från Södertälje, det finns säkert plats på släpet till din hoj!!!! KOLLA UPP NU BRUDEN ;) Det är ju KUL att köra bana :rock

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det är ju inte helt klart hur det blir ännu, men vi bestämmer väl på måndag om vi åker eller ej. Det finns plats för en hoj till i vår bil, men det blir rätt trångt att åka tre personer. Min sambo velar, han kan tänkas hänga på han oxå!

AceNiki, hör av dig om du är intresserad av att hänga med. Senast onsdag kväll är bra om jag vet!

/ Veronica

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Ok, jag hör av mig via PM i så fall. Ska konferera lite med folk med släp här oxå. Men faaan vad det suger att åka i 80 km/h (bil+släp)!! Funderar på att köra båge dit istället dan innan och sova på vandrarhem. Om min båge skulle vara ett vrak efter bankörningen kanske jag kan få ställa den på ert släp på hemvägen...

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Härligt Ace Niki! Hade varit så kul om du kom ned. Och jag lovar att du kommer att gilla att köra på Knutstorp, det är en kulig bana.

Hoppas vi får se dig här nere på sydliga breddgrader :hej Hör av dig om du har några frågor.

Åsa. :hej

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ace Niki skrev:
Ok, jag hör av mig via PM i så fall. Ska konferera lite med folk med släp här oxå. Men faaan vad det suger att åka i 80 km/h (bil+släp)!! Funderar på att köra båge dit istället dan innan och sova på vandrarhem. Om min båge skulle vara ett vrak efter bankörningen kanske jag kan få ställa den på ert släp på hemvägen...

Inget släp, mindre skåpbil! Ingen 80 km/h-gräns här inte! :fakta Men sambon får reda på imorgon om han får ledigt. Det går säkert att klämma ihop sig 3, har hört något om hjärterum och stjärterum... :D

Skulel du behöva bogsering hem, så ordnar vi självklart det också! :(

Åsa får till slut fullt i sin lägenhet! :hej

Last edited:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Helt okej för min del, det är ju ni som får trängas :). Men som du skriver Yasha, finns det hjärterum så... Det reder sig alltid.

:hej

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Nu har jag bestämt mig. Eller, det är egentligen yttre omständigheter som bestämt åt mig att jag måste stanna hemma :( . Ingen banåkning för mig innan 29 aug förutom Gelleråsen 21-13 juli. Men det kommer säkert fler tillfällen.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår