Tjejdag på Knudan 27 Juni

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hallå alla pumor var är ni, detta är ju perfa för er som vill träna på bättre bromsning och kurvtagning :hej

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Snabbe_jag skrev:
Pumorna tar jag hand om, tills du vet vart man ska bromsa efter rakan :D

Hyenorna kan du ta
Jamenvafan jag ska bromsa senare... senare, kom loss nu alla tjejer ni vill & kan, dessutom så är vi översociala och jättesnälla, fråga vem som helst.

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
GSXR1100R skrev:
Jamenvafan jag ska bromsa senare... senare, kom loss nu alla tjejer ni vill & kan, dessutom så är vi översociala och jättesnälla, fråga vem som helst.

Ja det är faktiskt sant vi är väldigt hjälpsamma också....

Särsklit jag mot singeltjejer

Nej skämt och sido jag är där som mek åt Åsa och har ni bekymmer eller kränga däck kom bort :hej

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Snabbe_jag skrev:
Ja det är faktiskt sant vi är väldigt hjälpsamma också....

Särsklit jag mot singeltjejer

Nej skämt och sido jag är där som mek åt Åsa och har ni bekymmer eller kränga däck kom bort :hej

Supermecken är singel & jag är trevlig ;)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vad ni är knäppa! Vi har ju raggat brudar till den här körningen hela vintern. Har ni missat det?!? :p

Fast... det kanske lockar mer att veta att de kommer att bli granskade från topp till tå, inte bara PÅ banan utan också bedömda i DEPÅN!!! :skrämd

Skämt åsido, det verkar svårt för flickorna att ta sig ner till Knudan... och för min del så har de satt stopp för jag inte har gatdäck på min hoj... :(

Nåja, jag har ju en hel vecka på mig att lösa det! Så, Knutstorp here I come!!! :rock

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Vad ni är knäppa! Vi har ju raggat brudar till den här körningen hela vintern. Har ni missat det?!? :p

Fast... det kanske lockar mer att veta att de kommer att bli granskade från topp till tå, inte bara PÅ banan utan också bedömda i DEPÅN!!! :skrämd

Skämt åsido, det verkar svårt för flickorna att ta sig ner till Knudan... och för min del så har de satt stopp för jag inte har gatdäck på min hoj... :(

Nåja, jag har ju en hel vecka på mig att lösa det! Så, Knutstorp here I come!!! :rock
Snabbe_jag fixar säkert däckbyte åt dig på plats om du är snäll ;)

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Yasha skrev:

Ett sista desperat försök från Mickes sida att få mer folk (tjejer till körningen.

För det verkar bli som vanligt mycket snack på vintern sen när det närmar sig så är det ingen som vågar gå in och läsa tråden ens....

Väl mött på Knutstorp :hej :hej

Som sagt har ni problem så kom bort till oss så ska vi se vad vi kan hitta på..

Mvh Team Lilltösen

Kennet

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Snabbe_jag skrev:
Ett sista desperat försök från Mickes sida att få mer folk (tjejer till körningen.

För det verkar bli som vanligt mycket snack på vintern sen när det närmar sig så är det ingen som vågar gå in och läsa tråden ens....

Mvh Team Lilltösen

Kennet

Yasha, hojta till om du vill ha däcken jag PMade dig om härom veckan, så tar vi med dom. Supemecken fixar till dig :tummenupp
Vi ses på torsdag! Gute reise :hej

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
GSXR1100R skrev:
Snabbe_jag fixar säkert däckbyte åt dig på plats om du är snäll ;)

Hmm.. men det kräver ju att man HAR gatdäck att byta TILL!!! Och hade jag det så sitter de förhoppningsvis redan på när jag kommer ner. :tummenupp

Om jag inte panikköper en uppsättning på plats eller nå't förstås, för då får jag väl blinka med ögonen och vifta med behagen så snabbe_jag hjälper mig. Även fast jag INTE är singel... :rodnar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Snabbe_jag skrev:

Mvh Team Lilltösen

Kennet

Ja, det är sant... för det HAR varit en massa snack under vintern och det var MÅNGA som var intresserade, men jag tror ändå att 17 stycken i Skåne är rätt bra uppslutning.

Som jag förstått det är det en väldig blandning på hojtyper som är anmälda. Jag är lite förvånad över att så få härifrån är anmälda (åtminstone talar de inte om det...).

Listan på tjejer som anmälde sitt intresse för bankörning enbart för tjejer var väl åtminstone 23-25 tjejer, bara här på SH?!?

Himmel vad jag babblar.. :rolleyes:

Jag ska ju sova hos Åsa, så mig slipper du inte i vilket fall som helst! :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...