Tjejdag på le Rörk nu på söndag!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Söndag 9 Juli
Tjejdag på Rörken -
Denna dag låter vi enbart tjejer få öva broms och kurvteknik på Rörken. Känner du att det är tryggare att öva med dina väninnor än att ha gubben hängandes över axeln, eller träffa andra tjejer med samma intresse som dig själv så är detta ett givet tillfälle att komma ut till Rörken.

Priset är detsamma som för en vanlig måndagskörning på Rörken (100 kr).

Plats: Rörken
Tid: 9:00-14:00 (el mörkrets inbrott)

Tjejdagarna brukar vara väldigt uppskattade!

(Hinner jag med så kanske ev. kameran är med också....)

Marytwice

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
VFR 750
Skulle gärna komma men jag jobbar till 06.30 i morrn bitti, har ingen att köra ut med och ska visst leta hus åt min moster i morgon så jag får väl stå över :(
Men kommer en annan gång :)

Ha så roligt
//Maria

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nu lastar jag hojen och åker till le Rörk, som Tina så fint kallade vår fina bana. *L*

Alla tveksamma chix, som Lindén exempelvis, kommer bli klämda på :tuttar na. Ett jobb som någon kanske kommer att betala bra för att ha under dagen? :tungan Fast för säkerhets skull kanske det är bättre att rycka lite i håret? :hihi

(Till den som kan ta anstöt av mitt inlägg, ber jag om ursäkt. Dock tar jag inte bort mitt inlägg för det är inte menat som sexistiskt eller kränkande. Läs om, läs rätt och framför allt, läs hela tråden för sammanhang. Tack för mig! :pannkyss )

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Yasha skrev:
2292214

(Till den som kan ta anstöt av mitt inlägg, ber jag om ursäkt. Dock tar jag inte bort mitt inlägg för det är inte menat som sexistiskt eller kränkande. Läs om, läs rätt och framför allt, läs hela tråden för sammanhang. Tack för mig! :pannkyss )
:hihi

Tack för idag tjäjjer!
Mattias fotade endel så håll utkik här eller på Filmer&Bilder-forumet om han lägger ut nått:)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
kortstubina skrev:
TACK Alla för en mycket trevlig dag på rörken.
Tja, det dööög väl?!? Liiite besviken är jag ju, jag (och ingen annan heller vad jag vet) fick ju inte klämma eller dra i något enda tveksamt qvinns. Det var bara en av fel kön på intropasset och han försökte ju inte ens gömma sig. :tungan

Men jag tycker vi bannar alla läskiga fotografer... även det bara är en. Eller så får vi sätta osynlighetsfilter på dem som inte vill vara med på bild. Eller nå't...

Tack alla som ställer upp och hjälper till att fixa en superdag för tjejerna! :tummenupp Instruktörer, kioskisar (Ina :krama) och andra som blir tvingade till ideellt arbete. :hihi

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
TinaTjejen skrev:
2292926
Mattias fotade endel så håll utkik här eller på Filmer&Bilder-forumet om han lägger ut nått:)

Jag håller på att tanka upp 394 bilder i fullformat på mypix.se.
Det är rätt många på Solan ( :kär ), men jag tror att jag fått med samtliga deltagare.

Frågan är om Affe ska få en alldeles egen tråd, bara.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Yasha skrev:
2293790 Tja, det dööög väl?!? Liiite besviken är jag ju, jag (och ingen annan heller vad jag vet) fick ju inte klämma eller dra i något enda tveksamt qvinns. Det var bara en av fel kön på intropasset och han försökte ju inte ens gömma sig. :tungan

Men jag tycker vi bannar alla läskiga fotografer... även det bara är en. Eller så får vi sätta osynlighetsfilter på dem som inte vill vara med på bild. Eller nå't...

Tack alla som ställer upp och hjälper till att fixa en superdag för tjejerna! :tummenupp Instruktörer, kioskisar (Ina :krama) och andra som blir tvingade till ideellt arbete. :hihi

Haha, jag som ville bli klämd på. :-/

Det finns många bilder på en blå Husaberg. En och annan bild på förerskan också.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Mattias skrev:
2293808 Haha, jag som ville bli klämd på. :-/

Det finns många bilder på en blå Husaberg.
Jag ska klämma nästa gång, jag lovar!!!

Husan är för övrigt vacker som en sommardag! Den tål att fotas. Hon är helt enkelt fotogenique! :)

Själv väntar jag på före- och efterbilder på Affe och min lilla blå... :hihi

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nu finns det bilder!

Bland annat på den här motorcykeln. Mot slutet har den en annan förare som... ja, inte klarar't så bra. En man, förstås. :feministsmiley

JMPMQMGMRNDQJ0.jpg

Fotoalbumet hittar ni här: http://www.mypix.se/ShowFriend.asp?AID=JOQQHPOOENO

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Mattias skrev:
2293808 Haha, jag som ville bli klämd på. :-/

Det finns många bilder på en blå Husaberg. En och annan bild på förerskan också.
Jisses!!! Jag läste förförerskan... :hihi

Supertack för alla bilder på inte bara hojar utan lite runtikring också :applådflino:
:Bugar

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Inlagt den 8/7 & körning den 9/7....jissses, är det de här som kallas framförhållning?? :3freak

Nä....antar väl att det stått något om det innan.....har jag väl missat helt enkelt, i vanlig ordning. Satt på min egna 60 mila körning på väg hem från Laholm så det hade ju inte funkat ändå.

Hoppas ni hade kulkul....hur många tjejjor blev det???

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Kul med lite andra bildvinklar från banan samt bilder från depå´n som omväxling. Bra jobbat.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Finns en tråd på Banåkningsforumet, men ag gissade att många bara tittar på Uppsala-forumet så jag slängde upp en tråd här i sista stund.
Det har stått i MC-Folket och på Uppsala SMC:s hemsida om körningen långt innan, ja.

Ullis skrev:
2295034 Inlagt den 8/7 & körning den 9/7....jissses, är det de här som kallas framförhållning?? :3freak

Nä....antar väl att det stått något om det innan.....har jag väl missat helt enkelt, i vanlig ordning. Satt på min egna 60 mila körning på väg hem från Laholm så det hade ju inte funkat ändå.

Hoppas ni hade kulkul....hur många tjejjor blev det???

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...