Madhonda skrev:
Sen är alla männsikor olika... så det enda rätta är kanske att hitta någon som är likasinnad... det finns säkert par som båda är överens att leva som siamesiska tvillingar. (hemska tanke)
Mitt råd är alltså.... tänk igenom vad du verkligen känner för henne... är hon "värd" att ge upp dina intressen för... kan hon ersätta dina intressen o göra dig lycklig utan dom. Fine... behåll henne... men om du inte känner så... skicka henne.
//MadH
word Madde!
Det bästaste är ju att hitta en med någorlunda gemensamma intressen.
Sen tror jag nog allt att du kan lära henne att hoj e skoj åxå. Man ska ju aldrig och kan ju aldrig ändra på en annan människa.
Men ta själv och tänk efter hur kul du skulle tycka att det var om hon t.ex. kom hem från jobbet, sa hej och sen stack iväg med sina polare och gjorde ngt varenda dag. (om det nu är så det är..)
Man kan ju aldrig ge upp någonting för att partnern vill det, däremot tycker jag gott att man kan mötas halvvägs.
Jag har ju nu ingen aning om hur mkt hoj du åker, hur nytt förhållandet är o.s.v
Jag hoppas för livet att hon har egna intressen att pyssla med, för det är nog knappast bra att hänga upp sitt liv på en annan människa på det viset.
Men du säger ju själv att du älskar henne, så sätt dig och prata med na' istället tycker jag.
Är man två, så kan man iaf inte bara tänka på sig själv hela tiden. Det håller ju aldrig.
Men fässen vad skönt det är att ha en likasinnad iaf
, men bara för man har samma intressen, så behöver man ju inte heller klänga på varandra.