Tjejer i 08 området, vilka är ni?

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Finns en jäkla massa tjejer registrerade på Sh men inte ens hälften är eller har varit aktiva på en evighet.
Så, vilka är ni som idag är aktiva här & är sugen på att träffa andra hojåkande tjejer.

Finns massa kul att göra ihop, förutom att ut & rasta hojarna emellanåt förstås :)

// Ullis

P.S Jag är en 018, men dräller mest i Sthlm & med dess invånare.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Hmm... om man nu som gammal kärring får vara med i tjejgänget, så vinkar jag från Lapplands Väsby! :hej

Kör motard när jag får chansen, har en liten sporthoj för gatkörning och en del kurser, är medlem i Team SheDevils och är allmänt dryg. :D Syns en del i aktiviteter med SMC och är sällan (eller aldrig) tyst. :rolleyes:

Jag har varit reggad här på SH sedan urminnes tider, tror det var augusti 2002 första svängen faktiskt och hänger mest i motardforumet, men gör gästspel här och där, då och då. Alltid retar det nå'n (för att citera en annan Sthlmsbrewd :krama).

Har en förkärlek för att arrangera tjejsaker på hoj, förra året var det en motarddag. I år vet jag inte om jag kommer orka ta tag i nå't, men jag är ju med på tjejkurserna på Gelleråsen, Rörberg och Rörken så det räcker nog.

Vi syns därute!
/ Veronica
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Skriver upp mej på listan... Jag och CeBRan lullar runt ute på vägarna och har gjort så en längre tid... Är helt förvånad över att hon håller fortfarande... :tungan

(OT: jag tycker att det är förvirrande att både Yasha och Ullis har likadana avatarer. Blandar ihop er hela tiden, och undrar hur jag har kunnat undgå att Ullis har kört motard massa år....:va :confused: ).

/Carin
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Är väl dags att presentera mig här även om de flesta känner apan...
Jag heter Anna-Lena, är 42 år ung ett tag till.. Är väl egentligen alldeles för gammal för att rejsa runt på en Gixxer1000-05 men det gör mig så sanslöst lycklig så jag tänker fortsätta med det trots allt!
Är singel med två hojåkande söner och bor i Sollentuna. Jobbar som sjuksköterska.
Kör väldigt mycket, mellan 1000-1600 mil per år och är inne på min femte hoj sedan jag tog kortet -03.
Är sporthojsinstruktör och brukar även vara instruktör på Rörken i Uppsala samt engagerad som sjukvårdare i olika sammanhang.
Älskar att köra bana!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Fantastiskt :)

Började nästan tro att det bara var jag & Yasha som kör i Sthlm, fast det borde rimligtvis bo flest hojåkande tjejer där.

Känner till alla utom Femme.....ehh, nåt. Du får ta & hänga med på någon körning eller annat skoj :)

Så då är det bara att vänta in resten av hönsen då. De lär väl få syn på tråden förr eller senare, hoppas jag.

BW - du blir aldrig för gammal för att gasa gixxer. Du är en lika snabb som en nekrofil på illegalt bårhusbesök :yoparty
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Last edited:

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Jag får göra ett ryck och skriva lite här tror jag...
Jag heter Frida, fyller 25 vackra år idag faktiskt:tuttar Kör en gixxer -01 som jag bara älskar. Är sambo och bor i Solna. Brukar synas ute en del vägarna samt svea och skogis. Jobbar med träning och friskvård...
Undrar ni ngt mer är det bara att fråga:)
 

Mona

Vill inget,kan desto mer
Gick med
2 Nov 2005
Ort
Sthlms län
Hoj
BMW F650GS alias Roland!
Jag är oxå här även om jag inte är så aktiv i skrivandet.
Född -68, gift sedan -92, tog MC-kort -05 och har innan dess varit passagerare; min man, svärfar och svärmor åker alla hoj!

Jag kör ju ingen räjserhoj och håller fortfarande på att lära mej köra bättre, men jag tycker att det är helt sjukt kul och jag ångrar mej som FAN att jag inte tagit kortet tidigare...
Gillar att köra grusvägar!

I korta drag - that´s me.
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Hej alla!

Combat girl här åker hoj ihop med alphabeastsmc. Kul att ni startade en tråd för alla tjejer.
Jag åker runt på en zx10r -05, en liten grön groda.

Vore kul om vi alla kunde köra en sväng ihop, vilken syn det skulle vara. Ett gigantiskt gäng med tjejer som rullar in.
Ni är alla välkomna in på www.alphabeastsmc.com och kika runt lite.

Väl mött alla! see you out there...
 
Last edited:

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Ort
Ståkkhålm
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
Tja, jag hakar väl på då :)

Jossan var namnet, för er som inte vet. Tog kortet i slutet av förra sommaren, så jag är rätt färsk än så länge. Kör en R6:a (min ögonsten :kär)

Är ofta ute och rullar med cebra-watson, EBS eller allas vår Nursey.

Ses på vägarna :hej
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag är oxå här även om jag inte är så aktiv i skrivandet.

Om nu inte aktiv i skrivandet så kanske du kan bli aktiv i körandet?
Häng på någon körning med Sh,s onsdagskörningar eller om bara vi tjejer på Sh samlar ihop oss & drar ut på nåt skoj :)

Tja, jag hakar väl på då :)

Jossan var namnet, för er som inte vet. Tog kortet i slutet av förra sommaren, så jag är rätt färsk än så länge. Kör en R6:a (min ögonsten :kär)

Är ofta ute och rullar med cebra-watson, EBS eller allas vår Nursey.

Ses på vägarna :hej

Snacka ihop dej med Nursey, numera en äkta hondjävul, så samlar vi ihop oss & tar en repa. Nästa vecka vore ju en idé :)
 
Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Milla här. 32 år och bor i skogen i Håbo-Tibble. Tog hojkortet -05 och körde massor förra året. I år är jag dock utan hoj pga dålig ekonomi.

Grattis Frida på din dag! :födelseda :krama
 
Last edited:

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Hej alla glada

Nikita här, åker också med RealD.
Rejsar runt på min ögonsten, en hynda fireblade ;)

Skriver väl som ovanstående..kolla in hos oss för körningar mm, så satsar vi på en storåkning med bara tjejer.
Jag är ute och kör så gott som dagligen. Det är bara att hänga på....:yoparty

Nikita
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
:wiggle Hallå !
Prillan här i mina bästa år ! ;) Bor ju i Täby utanför Sthlm......
Delar hoj med sambo. Har två hojgalna döttrar.







(låter nästan som ett gäng kontaktannonser....:D ...)
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top