Tjejer som utnyttjar killar...!

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
Grabbar vi får sluta vara blåögda !

ska vi utnyttjas så ska det fanimej vara sexuellt, inte hålla på och byta olja och byta vinterhjul på brudarna små pissbilar där man ska behöva sitta i en deformationszon på väg ner till GDS hallen.

NÄ LIGGA eller DÖRREN!
 

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
För det första tycker jag att det var sjukt dåligt att flytta den här tråden till OT-forumet.

Ähh hjälpa brudar med hojjskit är som att bjuda brudar på drinkar på krogen, totalt efterblivet.
 

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Ort
Stockholm
Hoj
1098 i framtiden
För det första tycker jag att det var sjukt dåligt att flytta den här tråden till OT-forumet.

Ähh hjälpa brudar med hojjskit är som att bjuda brudar på drinkar på krogen, totalt efterblivet.

ja o varför bjuder du tjejen på dricka.... jo för du vill ligga....
Inte fan bjuder du på drink för att du tycker hon e snäll o trevlig


Såinte fan byter jag olja för du e snäll o trevlig utan för att jag gillar spana in rin dumpa och dina fasta bröst... o vill leka med dem
 

nostromos

Old school
Gick med
20 Feb 2011
Ort
Sundsvall
Hoj
Suzuki GSX 1100, Kawazaki ZZR 1100
Standardmisstaget som de flesta killar gör i sina relationer är att de är jättesnälla och ställer upp för tjejen hela tiden. Löser deras tekniska bekymmer osv.

Problemet är bara att detta är rena motorvägen till ändstationen (finito). Man måste vara elak och självisk (om du inte redan är det så spela). Då älskar de dig för alltid ! ;-)
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Hahahhaaa... Sant!

Tricket är att plocka bort passagerar fotpinnarna har jag ju sagt. Då kan man skylla på dem när man inte kan skjutsa hem tjejen och på så sätt blir man lite "hard to get"

Har funkat för mig, min erfarenhet är att dem flesta tjejer på SH är RIKTIGT lösa! :p
(Dem som känner sig träffade får känna sig träffade) :p

Allt från gifta tjejer till bullbak hos en trevlig milf... nämner inga namn! ;)
 

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
äh, ni kan säga vad ni vill om no fuck no ride, har vi problem med hojen kommer ni springande i full kareta iallafall, försök inte.

power of the vagina, påminner en del om star wars "the force" om jag ska vara ärlig. alla tjejer har en vis liten yoda inom sig dock.
 

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
;-)
Hoj
250 cr
_itrollu__by_Kyu_Neko.gif
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Ähh, ni kan ju inte räkna med att få ligga varje gång ni slår till dödarknappen på styret så att hojen startar, fäller in stödet så att den inte stannar när dom lägger i växeln eller lossar ventilhattarna så att dom små liven kan vara duktiga och kolla luften själva...

Men för ett oljebyte ska man fan få ligga...

Någon tjej här som behöver hjälp med ett oljebyte? :brynad
 

söt

Naggande god
Gick med
2 Mar 2011
Ort
Stockholm
Hoj
KTM Superduke R - 10
:D :såjaponken

En äkta pojktråd. Men i sinom tid hoppas jag att bitterheten kommer att växa bort och att självkänslan blir starkare. :krama

Ja.... ta er samman killar!! det är så illa som det låter...

Hur många av er har blivit fett utnyttjade av hoj-brudarna?

Oavsett situation.


YOU!??

Oj oj oj..bara hojbrudar? Inte resten av vårt underbara kvinnliga släkte? Vi är fördärvet men likt en drog är vi beroendeframkallande och männen avgudar oss. Erkänn, you löööööve oss! Varför annars starta denna tråd? :)


Det första jag fick lära mig när jag tog mc-kort var:

Beblanda dig aldrig med en tjej som kör mc. Har hon dessutom hund eller är singel ska man springa fort åt andra hållet.

Och det enda du fick lära dig va? :D
En av alla sakerna jag har fått lära mig är: Beblanda dig aldrig med små pojkar i vuxen kropp med låg självkänsla och stort hävdelsebehov samt med trångsynt världsbild som lever i en liten trygghetsbubbla.:tungan
 

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Ort
Alingsås
Hoj
Honda CBR 600RR
Cheyer som gillar hojar är som cheyer som håller på med kulstötning.. Jag gillar feminina brewdar!

:rolleyes:
Att du gillar feminina brewdar stämmer säkert, men att cheyer som gillar hojar skulle hålla på med kulstötning.... Nu får du ta och kamma dig:)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top