Tjejer som utnyttjar killar...!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Det är väl så att olika människor är hjälpsamma av olika anledningar. En del hjälper till för att sprida glädje och därigenom bli glada själv, medan andra hoppas på att få ut något mer ekonomiskt eller kanske en könssjukdom. :)
 
Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Kokko!! Fredde frågade ju om ni fick lasta eftersom ni behövde öva på det. Jag lastar ju hellre själv. :glömdet

Liten reflektion...

Nu är ju jag inte så initierad, men av man kunnat läsa sig till så brukar du väl mer praktisera; "Jag lägger den här...", (underförstått; "..så att jag vet var jag har den". Ordning och reda, jajamen).
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ja passa dig så du inte åker på att ligga bara för du hjälpt till. :D

Det är väl så att olika människor är hjälpsamma av olika anledningar. En del hjälper till för att sprida glädje och därigenom bli glada själv, medan andra hoppas på att få ut något mer ekonomiskt eller kanske en könssjukdom. :)

Du citerade mitt inlägg medans jag ändrade det. Läs om och citera på nytt.
 

söt

Naggande god
Gick med
2 Mar 2011
Ort
Stockholm
Hoj
KTM Superduke R - 10
Och ändå är du reggad på SH? :va

Jag lider med dig, min vän. Måste vara jobbigt att till höra den skaran "små pojkar i vuxen kropp med låg självkänsla och stort hävdelsebehov samt med trångsynt världsbild som lever i en liten trygghetsbubbla" här på SH.

Men se det positivt.:tummenupp Du är medveten om det, vilket är bra. Nu är det bara att börja jobba på självkänslan och bli man.

Heja heja! :banana


Hur ska hon annars få ligga? Hon kan ju inte ens slanga med sin kåtte....
Typiskt PeterNorth-kommentar. Dvs en kommentar bara för att kommentera. Kommentera utan att känna till fakta. :D

Har sporthoj blivit cynismens högborg, jag bara undrar. Det är väl ett känt faktum att snubbar, inklusive mig själv, hjälper brudar med olika saker ibland. Sen om det blir ligga av eller inte, skit samma tycker jag, känns inte som det hör hit. Antagligen är jag för gammal för att stämma in i den allmänna klagosången, beträffande brist på ligga.

Kärlek är inget jag skulle skaffa mig genom att hjälpa en brewd med oljebyte.
:tummenupp Har nog inte med någon ålder att göra utan snarare med att du inte har hävdelsebehov och har mentalt vuxit ur pojkträsket.
 

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 625 -06
Typiskt PeterNorth-kommentar. Dvs en kommentar bara för att kommentera. Kommentera utan att känna till fakta. :D


fart-popeye4.gif
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Äsch, det är bara att vara känd som mansgris så låter töserna en vara i fred sålänge det gäller att hjälpa till med prylar.
Att jag sedan är programmerare och alla tror att jag är helt tekniskt invalid pga det är ju en till bonus.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Äsch, det är bara att vara känd som mansgris så låter töserna en vara i fred sålänge det gäller att hjälpa till med prylar.
Att jag sedan är programmerare och alla tror att jag är helt tekniskt invalid pga det är ju en till bonus.

Jag hade kontakt med ett par yngre programerare för ett par år sedan.
Skulle handla processtyrning.
Vi fick ha en äldre, erfaren leverantörsrepresentant som länk mellan datanörderiet och verkligheten.
Programerarna förstod inte skillnaden.

Visade sig att en av dem motorcyklat tidigare.
Han hade haft en GPX 1100 (hette de väl?).
Valde den för att det var mycket elektronik.
Samma anledning som "allaandra" valde bort den.
Kul när födommarna blir bekräftade.
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Jag lider med dig, min vän. Måste vara jobbigt att till höra den skaran "små pojkar i vuxen kropp med låg självkänsla och stort hävdelsebehov samt med trångsynt världsbild som lever i en liten trygghetsbubbla" här på SH.

Men se det positivt.:tummenupp Du är medveten om det, vilket är bra. Nu är det bara att börja jobba på självkänslan och bli man.

Heja heja! :banana

Är det inte så att alla herrar här på SH är små pojkar i äldre kroppar? Dom som inte är det låtsas bara.

Sen kan jag inte påstå att jag har nått stort hävdelsebehov. jag låter min tjej städa, diska, tanka bilen precis hur mycket hon vill utan att jag känner att jag måste visa att jag verkligen kan jag med.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag hade kontakt med ett par yngre programerare för ett par år sedan.
Skulle handla processtyrning.
Vi fick ha en äldre, erfaren leverantörsrepresentant som länk mellan datanörderiet och verkligheten.
Programerarna förstod inte skillnaden.

Visade sig att en av dem motorcyklat tidigare.
Han hade haft en GPX 1100 (hette de väl?).
Valde den för att det var mycket elektronik.
Samma anledning som "allaandra" valde bort den.
Kul när födommarna blir bekräftade.

Ahha, jo, det är nog förvånansvärt ofta som det stämmer. ;) Själv växte jag upp på en bondgård och fick lära mig att meka, köra allsköns konstiga fordon och diverse annat som är både skitigt och manligt. ;)
Finns ju en gammal ITvisdom;
"Det tredje farligaste djuret är en programmerare med en skruvmejsel.
Det andra farligaste djuret är en akademiker med en programmeringsbok.
Det farligaste djuret är en användare med en idé."

;)
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
En bra regel att ha när det gäller tjänster i största allmänhet är att bara göra tjänster åt dom som skulle göra nånting av likvärdig ansträngning tillbaka.

Hur vet du vilken du kan göra en tjänst åt då?

Gamla KGB-officerare som tipsat vem som hjälper tillbaka?

:D
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Hur vet du vilken du kan göra en tjänst åt då?

Gamla KGB-officerare som tipsat vem som hjälper tillbaka?

:D

Jag som människokännare litar helt enkelt på min fantastiska slutledningsförmåga. Sen gör det ju inte så mycket om man har fel heller, då vet man ju till nästa gång.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top