TJEJKÖRNING! Stockholm/Uppsala 31/8!!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
NU SÅ! Tjejåka, sön 31/8 U-sala/sthlm området

NU. Har jag satt ett datum. För nu vet jag ju att jag har körkort och allt sånt som behövs.

NÄR?
Sön 31 aug har jag inte sett att någon har några förhinder.

VAR?
Tänkte att någon av er hade några goa vägar i Uppsala/Sthlms trakterna.
Ju fler kockar, desto bättre soppa

MÖTAS?
MAX i Uppsala, efter att du kommit av E4:an från Stockholm.
Kör rakt igenom rondellen och tag sedan vänster i första korsningen. Du kan inte missa det :fakta
(Karta finns på "spam" länken som finns här längst ner)

TID?
runt 11 snåret.

MEDTAGES?
Badkläder (man måste inte :rolleyes: )

MEDTAGES EJ?
Pojkvänner och annat liknande :D , (på allmän begäran.) (De kommer ju att få veta VART vi träffas, NÄR vi träffas, och VART vi åker ändå, om de läser den här tråden. ) Vi åker så ofta med karlarna ändå att vi kan unna oss att åka tjejer idag :tummenupp :fakta

FÖRBEREDDA?
Tanka, kissa, ät så att ni kan börja köra på en gång när vi samlat oss.

EFTER KÖRNINGEN?
Finns möjlighet för ett dopp och bastu för de som vill, strax utanför U-sala, alldeles gratis :tummenupp

HITTILLS ANMÄLDA?

1. Tinatjejen
2. Watson
3. Ace Niki
4. Räven
5. Pissmyran
6. Betsy (bike.se)
7. Yasha
8. Prillan73
9. Frida
10. Anciol
11. Bladebruden
12. Anchua
13. Madhonda
14. Lollo
15. Anna

PM:a mig om ni ska komma, så lägger jag upp er på listan. (kommer även hålla ett öga på spam tråden om den här körningen, länken ni ser här nedan)

VI SOM ÅKER BAKPÅ DÅ?
Tjejer som åker bakpå får åsså gärna vara med.
Antingen ni har er egen chaffis(spelar ingen roll om de e kille eller tjej) eller raggar skjuts utav nån av tjejjerna. :crash

Ser fram emot att träffa er alla! :hej

Last edited:

Kneedrag

Guest
Hej Tinatjejen jag måste tyvärr banga ur det hela. Kan inte komma till Stockholm måste jobba för de har inte någon personal.
:(

Kawa Tina

s9d8as0vjk

Guest
Annica och Anna-Karin kanske dyker upp. Meddelar definitivt när dom bestämt sig ... dom är inte reggade här på sidan så jag får medla. Dom är osäkra på grund av avståndet så jag antar att valet av vägar efter mötesplatsen är lite avgörande.

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Hoppas att ni hade en kanontur idag tjejer. Hade varit så kul att åka med er. Här har det precis hellregnat, men ni hade säkert kanonväder :tummenupp

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Vi hade verkligen superkul !!! Trots lite felåkning....hehe....
Eller vad säger ni andra ?
Gott med pizza när vi våldgästade några stackars bakfulla ? sporthojare.....*tack för att vi fick våldgästa*...............regnet hotade oss flera gånger....men vi klarade oss undan rätt bra ! :)
Det känns rätt skönt att sitta inne o kura lite nu...iförd varma träningsbyxor,två tröjor och en fleece !! Det blev lite kallt faktiskt......

Men tack för en trevlig,nice,rolig dag tjejer !! :tummenupp :hej

Och som sagt....HUR blir vi tillsammans när vi har fått i oss alkoholhaltiga drycker ??? ......Sv Combi....string....."hur gör du för att få upp den?"......ragga på högstadiekillar...... :rolleyes:

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
[/QUOTE] Och som sagt....HUR blir vi tillsammans när vi har fått i oss alkoholhaltiga drycker ??? ......Sv Combi....string....."hur gör du för att få upp den?"......ragga på högstadiekillar...... :rolleyes: [/B][/QUOTE]

:öl Kan sluta precis hur som helst! Måste vi ta reda på :D

Vill också tacka för en trevlig dag! Fick en härlig (NOT) hagelskur som extra krydda, men då var hemmet nära. Sitter nu med en kall öl och en väldigt varm tröja!

Vill ni ha bilder så maila eller messa, har svårt att komma överens med sidan...

Ha det gott tjejer!
Och stort tack till sevicepersonalen på "Pizzeria baksmällan" :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Tack för idag tjejer! Det var så jäävla kul. (Annars hade vi väl inte hållt ihop från 11 till 19 taget iod*s*)
Vi RÅKKADE :rock :fakta
NI råkkade.
Gör vi sthlm nästa gång då?
När blir nästa gång? Då får nån av er sthlm:are fixfixa vetja :bow

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Stockholmare e bra på att fixa!
Ringer Bindefeldt genast!

Allvarligt talat så får vi väl kolla hur helgerna ser ut ledihetsmässigt framöver...
Ska vi höras här?

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nivån kan då inte bli mycket lägre ens med alkoholintag, fast "stringtrosor", toyboys och tekniker för att få upp den kan iofs diskuteras mer ingående... :skrämd

Hojåkning i all ära, men det var stoppen som var trevligast enligt min uppfattning av dagen, för som sagt... annars skulle vi väl inte hängt ihop till sena eftermiddagen?!?

Mer, mer, mer!!!

Och tack zeal för gästfriheten och kul att se er andra också (som inte var med på tjejturen!)!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Pissmyran

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
GPX600R
Yasha skrev:
Nivån kan då inte bli mycket lägre ens med alkoholintag, fast "stringtrosor", toyboys och tekniker för att få upp den kan iofs diskuteras mer ingående... :skrämd

Hojåkning i all ära, men det var stoppen som var trevligast enligt min uppfattning av dagen, för som sagt... annars skulle vi väl inte hängt ihop till sena eftermiddagen?!?

Mer, mer, mer!!!

Och tack zeal för gästfriheten och kul att se er andra också (som inte var med på tjejturen!)!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Stoppen var kul, o goda... Pizza, o sen varm choklad med grädde, trodde inte jag skulle behöva äta mer på två dgr, men väl hemma igen hade sambon gjort spaghetti o köttfärsås, o det gick ner det med :eek: ! Vill oxå göra om...

Lollo_k

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
1998 yamaha szr 660
Halloj! Jag hittade hit :)

Tack för allt idag, Och tack också vänliga bakfulla människor som bjöd på pizza-kalas på dansbanan.

Kan inte annat än att hålla med ovanstående kommentarer om dagen. Försökte förklara för Sambon hur dagen varit.. Behöver jag berätta att han såg ut som en oroad fågelolk?? ;)

Må så gott!! Kram Lollo

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Lollo_k skrev:
Halloj! Jag hittade hit :)

Tack för allt idag, Och tack också vänliga bakfulla människor som bjöd på pizza-kalas på dansbanan.

Kan inte annat än att hålla med ovanstående kommentarer om dagen. Försökte förklara för Sambon hur dagen varit.. Behöver jag berätta att han såg ut som en oroad fågelolk?? ;)

Må så gott!! Kram Lollo

Haha, förklarade för min kille åxå. Han fnissade och såg skräckslagen ut och garvade och hostade ur sig nått om yra höns, vilket jag genast hindrade att utvecklas till en hel mening, genom en boxning i magen :fakta
Jävligt kul var det. Skönt med lättsamma människor som inte måste ha all tokseriöst och strikt hela tiden. Som inte kör om på idiotiska sätt/ ställen, stuntar mitt i gruppen etc etc... :rolleyes:

Grattis igen till körkortet Lollo!

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Jag håller med! Hade Kanonskoj! Tack för bastningen zeal! (Var mysigt att sitta med skinnställ och värma sig framför agregatet) Ser fram emot öldrickningen nästa gång!
See Ya!
/Cissipissi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj