TinaTjejen
long time, no see
Med tanke på den mindre höga aktiviteten av körningar bland URR och att en redig tjejkörning inte blitt av än iår så kom det upp önskemål till mig från Uppsala flickorna om att köra igång en tjejåka-tråd.
Sagt och gjort.
Vars?
Samling vid mAx vid IKEA runt 10 snåret, efter snack, (och eventuella toalett besök ), då är det avfärd mot någonstans..rutten bestäms senare
Närs?
10/7 10.00 tills dess ni lessnar (never ending story då alltså)
Hurs?
Mer eller mindre lagligt, på 2hjuliga fordon med kvinnliga förare. Manliga göre sig icke besvär
Spelar ingen roll om du är snabb eller långsam, alla får vara med och vi väntar in alla
Vilka?
1. Tinatjejen
2. Sb
3. Pissmyran
4. Catrin (prel.)
5. Bikerwoman
6.
7.
8.
9.
o.s.v.
Var gärna nytankade, (tänker mest på mc.n, inte på er ) och allt sånt ni redan vet.
Tål väl att sägas flera ggr gissar jag.
Sagt och gjort.
Vars?
Samling vid mAx vid IKEA runt 10 snåret, efter snack, (och eventuella toalett besök ), då är det avfärd mot någonstans..rutten bestäms senare
Närs?
10/7 10.00 tills dess ni lessnar (never ending story då alltså)
Hurs?
Mer eller mindre lagligt, på 2hjuliga fordon med kvinnliga förare. Manliga göre sig icke besvär
Spelar ingen roll om du är snabb eller långsam, alla får vara med och vi väntar in alla
Vilka?
1. Tinatjejen
2. Sb
3. Pissmyran
4. Catrin (prel.)
5. Bikerwoman
6.
7.
8.
9.
o.s.v.
Var gärna nytankade, (tänker mest på mc.n, inte på er ) och allt sånt ni redan vet.
Tål väl att sägas flera ggr gissar jag.
Last edited: