Tjejkväll på Ava mc

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Kommer de ha en "hen" kväll snart?

Eller är man välkommen överallt när som om man är en hen?

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
Nu tycker jag att vi killar ska få en kväll någonstans!
Med chips! och hojåkning! och öl på kvällen för alla myndiga! :fyllisar

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Är tyvärr uppbokad den dagen men annars hade jag gärna gått.

Tycker att det är ett bra initiativ, det är inte alltid så lätt att göra sin röst hörd bland ett gäng gubbar eller för den delen våga ställa "dumma" frågor om mekande t.ex bland ett gäng hormonstinna grabbar som tycker att Ulf Brunnberg är en hyvens kille.

Trots att detta är en stor orättvisa mot män är det en utmärkt chans att få lära sig att meka lite, ha kul och lära känna andra tjejer som kör hoj.

Det var mina 5 kalaspuffar

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Är tyvärr uppbokad den dagen men annars hade jag gärna gått.

Tycker att det är ett bra initiativ, det är inte alltid så lätt att göra sin röst hörd bland ett gäng gubbar eller för den delen våga ställa "dumma" frågor om mekande t.ex bland ett gäng hormonstinna grabbar som tycker att Ulf Brunnberg är en hyvens kille.

Trots att detta är en stor orättvisa mot män är det en utmärkt chans att få lära sig att meka lite, ha kul och lära känna andra tjejer som kör hoj.

Det var mina 5 kalaspuffar

Klart ni ska ha tjejkväll och lära er meka lite, tycker det är kanonbra, kul med tjejer som kör hoj, men kan inte låta bli att retas lite med er :krama

bitter&twisted

Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Klart ni ska ha tjejkväll och lära er meka lite, tycker det är kanonbra, kul med tjejer som kör hoj, men kan inte låta bli att retas lite med er :krama

Klart du ska få retas, det lät lite bittert bara och det finns faktiskt folk som på allvar tycker att Ulf Brunnberg har rätt vettiga åsikter :rofl

Hade dom haft slangarskola hade jag bokat av det jag har inplanerat, att köra på bakhjulet är nåt jag gärna skulle försöka lära mig bland ett gäng tjejer (som förhoppningsvis inte tycker att man är mesig som bara får framhjulet att lyfta 2mm) :hojsmilie

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Det där är ju så jävla fånigt!
Varför skulle nån tycka att nån är mesig för att dom inte kan åka på bakhjulet?

Ge er ut med grabbarna som kan och få lite tips istället. :tummenupp

Klart du ska få retas, det lät lite bittert bara och det finns faktiskt folk som på allvar tycker att Ulf Brunnberg har rätt vettiga åsikter :rofl

Hade dom haft slangarskola hade jag bokat av det jag har inplanerat, att köra på bakhjulet är nåt jag gärna skulle försöka lära mig bland ett gäng tjejer (som förhoppningsvis inte tycker att man är mesig som bara får framhjulet att lyfta 2mm) :hojsmilie

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R

Håller med Ricken, alla har varit nybörjare. Kille som tjej. Ingen av de jag känner som kör hoj skulle tycka att du är mesig för att hjulet "bara" lättar 2mm. Som sagt, alla har varit nybörjare.
Kommer ihåg hur det var själv när man skulle lära sig att köra på bakhjulet. Så fort hjulet lättade så lutade jag mig framåt för att hålla ner det. :va
Man får träna bort rädslan och lära sig tycka att det är en skön känsla med framhjulet i luften än tvärt om. ;)

Last edited:

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till

Hur coolt som helst om en tjej vill köra på bakhjulet men varför lära dig bland ett gäng tjejer bara?? lär dig av någon som kan oavsett om det är en tjej eller kille eller varför inte en hen? :yoparty Håller med Ricky!

bitter&twisted

Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Haha nästa gång jag ser nån som kör på bakhjulet ska jag försöka jaga ikapp och tvinga vederbörande att lära mig :D

...det är nog mycket fegheten som ska övervinnas får väl erkännas, men det ser ju så jäkla tufft ut!

Questar

Well do ya, punk?
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
Mopo för tillfället
Skulle kanske masa sig dit med en stor protestskylt och klaga över könsdiskriminering.

Ceara

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2012
Hoj
Aprilia Tuono v4r aprc abs -14
Får kärringar också komma eller är det bara tjejer som gäller ?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning