Tjejsnutar

Kaffesvett

Ordning på torpet!
Gick med
31 Jul 2009
Hoj
93 Honda CBR600f
Nämner från början att jag inte vill generalisera, men de svårt ibland:D

Är det någon fler som uppfattat kvinnligapoliser som något mer bittra,strikta och jävligt dryga än vad manliga poliser är.:va

Vid ett flertal tillfällen då man fått prata med en kvinnlig polis av olika anledningar så har man blivit bemött som man vore Josef fritzl himself.
Vill bara få lite "forum" statistik på denna åsikt, om de värkar stämma lite,
Jag har fått uppfattningen att många (INTE ALLA) kvinnliga poliser är lagt åt hållet att behöva hävda sig " KVINNOR KAN VISST, you go girl!" eller är jag helt fel ute?

Kaffesvett

Ordning på torpet!
Gick med
31 Jul 2009
Hoj
93 Honda CBR600f
om inte annat så har vi världens snyggast poliser :)

Ja, de stämmer fullt ut!
Blivit bemött trevligt en gång av en kvinnlig polis de var när jag var på förhör när jag hjälpte en tjej med hela polistjosandet när hon blivit lite dåligt behandlat av en kille. Då var jag en " bra kille" men klart de finns fina kvinnliga poliser. Men kan förstå att vissa poliser reser ragg mot unga killar, tanke på hur somliga kan bete sig.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
håller med om att kvinnliga poliser är drygare

Vart träffar ni alla tjejpoliser när ni får snacka med dom :va

bara sett dom patrullera etc., fått blåsa en gång.

den manliga poliskollegan blev lite grinig när jag fota dom snygga poliserna :näsblod

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Absolut, om man ska generalisera...

Men det finns alla sorter bland alla poliser.

En kvinnlig polis stoppade min dotter på stan med en öl i näven, och betedde sig som en riktig bitterfitta mot henne, men eftersom min dotter är minderårig tvingades polisen att ringa hem till mig och efter en stunds samtal med mig så blev det ingenting av det, förutom att ölen hälldes ut.
(även dom öl hon hade i väskan, som enligt uppgift inte var hennes)

Sonen har vid två tillfällen stoppats i A-traktor av poliser som har betett sig kaxigt, efter samtal hem har han båda gångerna släppts utan påföljder, ena gången åkte dom dock hem till hans mor för att prata med henne dagen efter, faktiskt för att be om ursäkt för att dom hade betett sig provocerande.

Kaffesvett

Ordning på torpet!
Gick med
31 Jul 2009
Hoj
93 Honda CBR600f
Det är ett fenomen, inte bara hos polisen, utan i alla "grabbiga" yrken.

Måste vara så, Men håll med om att skarpa kvinnor med pika är inte dåligt,
Kan väl inte bara vara jag som drömmer om att bli stoppad på vägen av en kvinnlig polis, Och sakta men säkert kommer porrfilmsmusiken in och de blir galetgalet!:tuttar:rolleyes:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Nästan alla brudar är födda med ett program som strävar att ta makten över killar så dom slipper jobba själva.

Nu är det inte alltid så lätt (det finns såna som jag :D) men sätt en picka o en batong i näven på en brud - då behöver hon inte vara diplomatisk längre
o vifta me tuttarna o ta sig i håret o knyta åt hästsvansen.

Utrustade går dom rakt på sak me brute force :tuttar:näsblod.

:D

Detta med galna tjejsnutar ser jag ofta , dom agerar morsor.
Visserligen ändrar dom ofta angreppsmetod om killen råkar vara snygg men dom kan vara riktigt rabiata monster ändå.

En gång var en tjejsnut så arg på mig så hennes manliga kollega gick o gömde sig o höll i mössan , hon blev dock snäll sen.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Vart träffar ni alla tjejpoliser när ni får snacka med dom :va

bara sett dom patrullera etc., fått blåsa en gång.

den manliga poliskollegan blev lite grinig när jag fota dom snygga poliserna :näsblod

När de kommer fram o drygar sig när man cyklat utan lyse o annat småtjafs

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Jag håller med! Var på väg hem från jobbet vid 22 tiden för något år sedan. Plötsligt kom det upp en bil i röven och som bara låg kvar. Snäll som man är så flyttar jag mig o gick ut i väggrenen för o släppa förbi bilen, men icke, den låg kvar!

Eftersom jag inte gillar rövsniffare så gasar jag, motorvägen låg några hundra meter framför mig så why not.... Efter typ 10 sekunder börjar det blinka blåljus bakom mig, ja jippie. Har tonade rutor på bilen plus att det var mörkt ute så jag såg inte att det var en polisbil som hade kört bakom mig.

En kvinnlig polis kom fram till mig o gav mig 3000kr i böter. Det de gjorde vill jag kalla hets o porovokation, jag tyckte det var jäkligt dålig stil mao!!!! Men ingen idé o käfta emot en kvinnlig bitchpolis som hade PMS el ngt:gnissla

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Själv har jag blivit stoppas 3 gånger. 2 gånger av manliga poliser och en gång av en kvinnlig. De båda manliga var väldigt otrevliga och fick mig att känna mig som en grovt kriminell person. Den kvinnliga var väldigt trevlig och vänlig. Jag kanske råkade träffa en ovanligt bra kvinnlig polis. Men allt som allt tycker jag det är under all kritik att bli illa bemött av poliser 2/3 ggr oavsett om de är kvinnliga eller manliga. Att vara polis är ju faktiskt ett service yrke mot allmänheten och alla vi vanliga dödliga skattebetalare som de stannar är faktiskt de som betalar deras löner men de flesta poliser verkar inte riktigt ha den insikten.

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
trampcykel
Jag skulle gissa på att de försöker visa sig mer dominanta för att inte folk ska hålla på och tjafsa då vissa kanske ser dem som svagare. Men istället för att upplevas som auktoritära så upplevs de som dryga och griniga kärringar.

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
Gixer Tysen K6
Själv har jag blivit stoppas 3 gånger. 2 gånger av manliga poliser och en gång av en kvinnlig. De båda manliga var väldigt otrevliga och fick mig att känna mig som en grovt kriminell person. Den kvinnliga var väldigt trevlig och vänlig. Jag kanske råkade träffa en ovanligt bra kvinnlig polis. Men allt som allt tycker jag det är under all kritik att bli illa bemött av poliser 2/3 ggr oavsett om de är kvinnliga eller manliga. Att vara polis är ju faktiskt ett service yrke mot allmänheten och alla vi vanliga dödliga skattebetalare som de stannar är faktiskt de som betalar deras löner men de flesta poliser verkar inte riktigt ha den insikten.

Ja där har du rätt !
Det borde ju kanske vara "service yrke för allmänheten" men som sagt de flesta poliser har inte den förståelsen eller insikten.
Tyvärr !
och glipan mellan allmänheten och polisväsendet bara växer och växer, sedan undrar de varför de blir stora protester ibland :va

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har aldrig varit med om en otrevlig kvinnlig polis faktiskt.
Däremot är de gamla gubbarna alltid väldigt griniga och otrevliga. En av de tog tom tag i min arm och slet ut mig ur bilen, även om jag själv var på väg ut. :näsblod

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras