Tjejsnutar

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Att kvinnor som har "mansdominerade" yrken upplevs på ett visst sätt har förmodligen med ens egna uppfattning hur en kvinna ska vara. När inställningen till kvinnors val av yrke kan accepteras fullt ut, och man bemöter personen på ett trevligt sätt, så kommer bemötandet att vara trevligare i sin tur.

När man blir stoppad av en polis så har man redan tagit ställning till hur samtalet kommer att fortskrida. Är första tanken "Helvete, har dom inget bättre för sig" så kommer inte synen på den polis som kommer fram att vara positiv. Har man då svårt för att en kvinna har större "makt" än en själv så kommer attityden självmant att försämras vilket medför en tråkig stämning.

Poliser skapar inte lagar, dom ser bara till att vi följer dom lagar som redan är skapade för att få ett samhälle som håller för både dig och mig. Bilden av vad polisens arbete är påpekas hela tiden. Polisen ska jaga bovar på stulna motorcyklar och förhindra pågående inbrott, men när man inte behöver dom så tycker många att det är tufft att jävlas med dom och själva bryta mot lagen. Detta beteende skapar ingen positiv inställning hos polisen mot andra motorcyklister...

Kaffesvett

Ordning på torpet!
Gick med
31 Jul 2009
Hoj
93 Honda CBR600f
Säg att du skojar?

Jag håller med dig, hoppas också han skojar! varje manlig polis man ser, så undrar man ju hur i helvette kunde de där fettot eller spinkisen klara fystesterna. Tycker inte någon polis visat tendens till att trycka något, Amerikanska snutar kanske:va

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Jag håller med dig, hoppas också han skojar! varje manlig polis man ser, så undrar man ju hur i helvette kunde de där fettot eller spinkisen klara fystesterna. Tycker inte någon polis visat tendens till att trycka något, Amerikanska snutar kanske:va

Klart att någon polis i välden trycker i sig anabola, säkert flera stycken.
Men jag tror inte det är fler innom poliskåren än i något annat arbete. :)

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Hoj
...Rsv4
Manlig eller Kvinnlig, spelar ingen roll. Kan inte säga att ja gillar någon av dom (Poliser alltså)!

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
Nästan alla brudar är födda med ett program som strävar att ta makten över killar så dom slipper jobba själva.
Nu är det inte alltid så lätt (det finns såna som jag :D) men sätt en picka o en batong i näven på en brud - då behöver hon inte vara diplomatisk längre
o vifta me tuttarna o ta sig i håret o knyta åt hästsvansen.
Utrustade går dom rakt på sak me brute force :tuttar:näsblod.
:D
Detta med galna tjejsnutar ser jag ofta , dom agerar morsor.
Visserligen ändrar dom ofta angreppsmetod om killen råkar vara snygg men dom kan vara riktigt rabiata monster ändå.
En gång var en tjejsnut så arg på mig så hennes manliga kollega gick o gömde sig o höll i mössan , hon blev dock snäll sen.

Jag anar ett förakt mot tjejer som väljer att ge sig in i de mansdominerade yrkena. Du vill förmodligen att vi girls skall förpassas till daghem, sjukvård, förskola och annat sånt kvinnogöra :mad:

Hotad?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag anar ett förakt mot tjejer som väljer att ge sig in i de mansdominerade yrkena. Du vill förmodligen att vi girls skall förpassas till daghem, sjukvård, förskola och annat sånt kvinnogöra :mad:

Hotad?

Kvinnor ska ha små fötter så dom kan stå nära spisen! :mattias

Kaffesvett

Ordning på torpet!
Gick med
31 Jul 2009
Hoj
93 Honda CBR600f
Klart att någon polis i välden trycker i sig anabola, säkert flera stycken.
Men jag tror inte det är fler innom poliskåren än i något annat arbete. :)

haha, kan faktiskt tänka mig rent hypotetiskt att väktare/ utkastare eller liknande knaprar mer, en del av dem jag känner till, ser f..ing crazy ut! Kanske dåligt självförtroende pga misslyckad polisutbildning eller annat. Vill självklart inte hänga ut väktare nu. Sorry för O.T:rolleyes:

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Finns ju inget skönare än när det kommer fram en hård och auktoritär polistjej som efter en stunds skojflörtande med henne totalt tappar masken och gärna vänder sig bort i ett dåligt försök att dölja skrattet eller smilet. Ja, det eller så blir det batong följt av gigantböter...

Finns väl bara två typer av poliser oavsett kön annars. De som har ett stort hjärta och verkligen vill hjälpa samt de svaga som bara blir starka genom uniformen.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
haha, kan faktiskt tänka mig rent hypotetiskt att väktare/ utkastare eller liknande knaprar mer, en del av dem jag känner till, ser f..ing crazy ut! Kanske dåligt självförtroende pga misslyckad polisutbildning eller annat. Vill självklart inte hänga ut väktare nu. Sorry för O.T:rolleyes:

nej nej klanka ner allt du vill på utkastare, de är de största dräggen på planeten.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Tycker tvärtom mot TS faktiskt. Har väldigt bra erfarenheter från tjejpoliser och känner även en nybakad tjejpolis personligen. Killpoliser kan däremot vara kaxiga tills de inser att man är en grym kille:)yoparty) och då kommer jag väldigt bra överens med dem också.

Kan vara j-ligt sexigt med snygga snutbrudar också. Tänk att få dra ner uniformsbyxorna på en i tjänst och köra på med batongen eller nåt. Vilken jäkla syn, bara att hoppas att man har mobilen nära till hands så att man kan föreviga det :D

wolverine_81

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
f.d BMW F800S
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen