Tjena Gubbs!

D.Wallin

-= The One And Only =-
Gick med
11 May 2007
Hoj
Ninja zx10r-08, V&Hcsone,pcV,minblink,kn-luft,valterM krachpuck o bobbiner :)
Tjena.

Nyss börjat övningsköra och hittade detta forum av en slump när jag sökte efter Mc-Teori på google :p.

Har kört en gång på Jarla, nu kan jag inte sluta tänka på känslan, fyfan vad skönt det va, innan hade jag aldrig ens åkt moppe :p.

Har en fråga bara, där jag övar (Jarla) får man låna skyddskläder men jag funtar på att skaffa mig egna kläder för smidighetens skull och undrar om det är värt dom pengarna, tänka mig ett par brallor och en jacka, dom jag lånade var så sjukt varma :p.

Finns det några bra butiker i stockholm som man kan gå in och prova kläderna eller finns det bara på internet =), vill gärna prova eftersom jag alltid har svårt med att få kläderna att passa ( 175cm/125kg) =/.

Tack på förhand// Mvh Danne

*Chriss*

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
CBR600RR -04
ifall du tänkte skaffa hoj direkt efteråt när du klarat kortet o fortsätta köra så klart att det kan vara värt det, skönt o slippa dela svett med annat folk om inte annat!
Men om du bara vill ha dom nu för att dom andra är lite varman så blir det ett par dyra timmar för att ha nått skönt o åka i, tycker iaf jag :p

Välkommen också o lycka till med kortet! :)

D.Wallin

-= The One And Only =-
Gick med
11 May 2007
Hoj
Ninja zx10r-08, V&Hcsone,pcV,minblink,kn-luft,valterM krachpuck o bobbiner :)
hej igen blir nog till att skaffa egna brallor/jacka, glömde ju skriva lite om mig själv innan :p.

Heter Daniel, snart 22 år jobbar som busschaffis i innerstan.
Är en hyffsad slacker som inte gör mer än vad som krävs ;), är också jävligt impulsiv och är helt nyfrälst när det gäller MC.

Kollade runt lite på blocket och hittade en hoj jag tyckte va soft, ktm 660 hette den, men får man köra den typen av MC på vanliga vägar och finns det plats för en passagerare?, stog under kategorin OFFROAD.

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...