Tjena

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
Är en rugig färsking på sporthoj.com, men hoppas att jag kommer lära mig hur saker och ting fungerar här!
Började åka hoj i sommras då jag tog A-kortet och köpte mig ganska snabbt en Yamaha R6.. sen så var jag fasst :rofl (har dock kört ganska mycke cross när jag var yngre!) Men sålde R6an när sommaren tog slut..kanske dumt gjort, går ju köra fortfarande! :huvet
Håller på att försöka övertala flickvännen att jag ska få köpa en ny hoj eller "dödsmaskin" som hon kallar det. Får se hur det går.. Men det största dilemmat är om jag ska köpa en super motard eller en ny sporthoj.
Ska se om jag hittar för och nackdelar på något forum :tummenupp Men nu vet ni iaf vem jag är, och ni kan förbereda er på att kanske få någon dum fråga av mig. :) // Christian Falk

DDoric

Behöver mer pengar
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
Gixxer 600 -04
Hej o välkommen.
Har suttit hela morgonen o bläddrat i några trådar SH kontra motard.....
Svårt beslut det där...
Iofs ingen brådska men vill ändå ha d bestämt.

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
Tackar så mycke!
Nu har jag iaf bestämmt mig att jag ska köpa en super motard till sommaren :yoparty! .. Frågan är ju bara vilken? Rikt linje på priset är 45 - 55 000! Några förslag? Läste i en tråd om att nått märke hade mer vrid, den andra var bättre och slanga med å den tredje var snyggast. Jag vill ha en bra lekhoj, som hellst ser bra ut! :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...