Tjenare på er!

Nixon #82

sick my duck
Gick med
11 Oct 2007
Hoj
K7/K8 Suzuki GSXR1000
Jag heter Niki Lindfors och har äntligen fått mig en profil, med tillhörande garage selvfölgeliii:tummenupp , här på sporthoj.com.

Har ingen gathoj för tillfället då mina surt förvärvade slantar inte räcker till både racing och gata, förstår fan inte vart dom tar vägen:huvet

Hur som helst så bor jag i Stavanger, vill tillbaka till Sverige (Gbg), för att kunna köra mer.:yoparty Jag har 55 mil till närmaste bana härifrån så klaga inte ni som har en timme eller kanske två hehe...

Har en suzuki gsxr 600 -03 bancykel till salu till förmån för en 1000cc med lite lull lull på.

Höres!

Nixon #82

sick my duck
Gick med
11 Oct 2007
Hoj
K7/K8 Suzuki GSXR1000
Stavanger ligger åt helvete... på västlandet i norge haha hade vart fint om jag hade velat bli surf proffs!!!
Mycket jobb här dock och för en f.d. svetsare men nu ingenjör utan akademisk utbildning så var den skrikande oljeindustrin ett kap!!!:tummenupp

H-Dawg

medlem
Gick med
25 Sep 2007
Hoj
Yamaha
haha fan va sjukt Nixon:D "f.d. svetsare men nu ingenjör utan akademisk utbildning", de låter inte alls fel, att vara svetsare och få ett ingenjörs jobb, bra jobbat och lycka till!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...