tjenare!

_Mikaela_

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
Allroad 300
Lite kort om mej sj
Jag e en liten tjej som kör en allroad 300 men som ska ta mc körkort snarast. Jag har fallit för Suzuki och vill jättegärna skaffa en egen. Brukar åka på en Suzuki k6 och det är bland det bästa jag vet. Att kunna sticka ut en hel dag, köra på kurviga vägar och bara njuta av att nästan ligga ner i svängarna och släppa alla tankar på den tråkiga vardagen e härligt!
Jag kan kanske inte så mkt om modeller, kubikstorlekar, varvmätare eller hästkrafter men jag är iaf intresserad. Lär mej nått nytt varje dag.

jag hoppas att jag kan hitta folk att snacka me här, lära mej lite mer eller bara snacka skit om allt möjligt!

ha d gutt!

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Hoj
CBR1000RR
Lite kort om mej sj
Jag e en liten tjej som kör en allroad 300 men som ska ta mc körkort snarast. Jag har fallit för Suzuki och vill jättegärna skaffa en egen. Brukar åka på en Suzuki k6 och det är bland det bästa jag vet. Att kunna sticka ut en hel dag, köra på kurviga vägar och bara njuta av att nästan ligga ner i svängarna och släppa alla tankar på den tråkiga vardagen e härligt!
Jag kan kanske inte så mkt om modeller, kubikstorlekar, varvmätare eller hästkrafter men jag är iaf intresserad. Lär mej nått nytt varje dag.

jag hoppas att jag kan hitta folk att snacka me här, lära mej lite mer eller bara snacka skit om allt möjligt!

ha d gutt!

Välkommen!

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Hej å välkommen :tummenupp

Om du söker folk å snacka med..... sök inte mer, du har hittat hem !

Sledneck

Fa si på globbana
Gick med
28 May 2006
Hoj
CBR 900 rr 99:a
Hej och välkommen du lär knappast få problem med att hitta folk att prata med iaf :tummenupp
Fränt med en tjej som är snickare :yoparty
Så bara i väg med dig och fixa kortet nu :hoppa :hoppa

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Lite kort om mej sj

ha d gutt!
Nej nej nej,glöm d där me suzuki,yamaha retta e d enda rätta:tummenupp välkommen ändå tjejen:)

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Hej och välkommen!
Fråga aldrig mig nåt, jag har aldrig varit seriös i hela mitt liv. :D

_Mikaela_

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
Allroad 300
Tackar! =)

Nej nej nej,glöm d där me suzuki,yamaha retta e d enda rätta:tummenupp välkommen ändå tjejen:)

Haha XD vill ha en Suzuki ;) har haft att göra me en yamaha en gång.. den gav mej inte det jag ville ha.... ;) hehe
tackar!

Hej och välkommen!
Fråga aldrig mig nåt, jag har aldrig varit seriös i hela mitt liv. :D

tack!
hehe oki.. ska komma ihåg det =)

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...