Tjenixen! ( 040 )

Fitte

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
SV1000N
Tjenare!

Fredrik heter jag, är ganska ny här...registrerade mig för ett par månader sen, drömmandes om en egen hoj....å nu står den här utanför! :banana en Ninja 600 - 97, akrapovic helsystem!
Ska idag köra min andra körlektion på skola, fan vad skoj det är!!! Känns som om jag har fattat mitt livs bästa beslut! Har tidigare kört en massa cross, men det e ju som natt å dag jämfört med en sporthoj! Har faktiskt varit ute å testat hojen lite, ( avlägsna vägar, låångt ifrån polis, människor osv ) har iofs bara puttrat runt lite i gatan, 40km/h, å dragit ut på en avsides raka, 90km/h...ååhhh, så skoj det e! :) men det känns som att man verkligen får köra med insidan av skallen!

Nåja, hopas på att man träffar många härifrån i sommar, bor utanför Malmö, å här finns väl en del likasinnade? :tummenupp

Ha en fin sommar, kör försiktigt, så ses vi på vägarna!

// Fredrik

EasyRider

vilse på livets ocean.......
Gick med
17 Apr 2005
Hoj
En stor och en liten
Hej och välkommen!

Jag är också ny på forumet. Kortet har jag dock haft i urminnestider. Lycka till med ditt och ta det lugnt första säsongen. Man gör mycket lätt misstag i början.

Posta någon körtråd på forumet när du fått ditt kort så hakar jag kanske också på en runda.

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Fett, jag bor också i malmö och fyller också år i augusti och är också en 82a, måste vara ödet, synd man inte är bög. Välkommen!

Fitte

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
SV1000N
KAY
haha!! :lol jo, det måååååste vara ödet! som sagt, synd att man inte e bög, tillfälle som dessa växer ju inte på träd, jaja, jaaag e iaf beredd å göra ett undantag, k*k eller fi**a, vem bryr sig! :tummenupp

HÖNAPOWER, javisst, den e redan försäkrad, halv/hel på trygg hansa, 7200:-, står på MIG, dvs INTE skenförsäkrad! :tummenupp

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Skaffa nu ditt kort så du får hänga ut me oss retarderade RR-medlemmar o köra ;)

ps. Billig försäkring du fick... min kostar 12000:- trafik/hel

Fitte

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
SV1000N
KAY: klart jag ska hänga på RR, Retarded Rejects? :pannkyss
Angående försäkringen så e jag nöjd, faktum e ju att jag bor ca 2mil från Malmö city, bonne om man så vill! Har en "bekant" som kör en ZX7R, betalar 6000, nått...han bor också här i krokarna! Summa summarum, ibland e det skönt å inte vara stabo! :tummenupp

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Flea skrev:
KAY
haha!! :lol jo, det måååååste vara ödet! som sagt, synd att man inte e bög, tillfälle som dessa växer ju inte på träd, jaja, jaaag e iaf beredd å göra ett undantag, k*k eller fi**a, vem bryr sig! :tummenupp

HÖNAPOWER, javisst, den e redan försäkrad, halv/hel på trygg hansa, 7200:-, står på MIG, dvs INTE skenförsäkrad! :tummenupp

Wow, det var inte dyrt!! :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...