Tjo ho!

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Jimmy heter jag, bor i Göteborg och har i dagarna köpt min första hoj!
Kortet är inte riktigt klart ännu, men de är biff innan sommaren ens börjat. (om jag får som jag vill... )

Förutom MC som hobby så trivs jag oerhört bra på ett djup någonstans mellan 10-45 meter under ytan med två stycken tuber på ryggen å fenor på fötterna. Men vintrar som denna så blev de mer snowoardåkning än dykning. (jävla is!!!)

Well, de var lite om mig! Hoppas vi syns på vägarna och/eller något cafe någonstans för en kaffe mm. :)

speedle

Medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Honda CBR 900RR -98 Suzuki GSX-R750 -02 racehoj (såld) Aprilia RSV1000R Factory -08 racehoj Honda CRF250R-X -11
Välkommen!!

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
Vilken respons, tack alla!

För att svara på din fråga Hellhound så är de bästa när de ligger på runt 1,4-1,6 ;D hahaha

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Kul med flera mc åkare:tummenuppDykning är kul har bara "provat" på dyka en gång vid medelhavet med tuber, viktbälte ja hela kittet vad nu allt hette mm mm:va, härlig känsla det med:)

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
Tack tack.

Yes Perra jag är SDK-medlem. :)

Sportis: ja dykning är riktigt nice, får nog ta å göra de till helgen eftersom hojen är hos Biscaya nu och beräknas vara klar på måndag. :) Du får testa på här hemma i sverige å upptäcka hur grymt de är här med.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tjennare och välkommen hit... Men har inte sommaren redan börjat ?!? :D

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Sportis: ja dykning är riktigt nice, får nog ta å göra de till helgen eftersom hojen är hos Biscaya nu och beräknas vara klar på måndag. :) Du får testa på här hemma i sverige å upptäcka hur grymt de är här med.

Välkommen hit. :hej
Missa inte GBG-tråden om körningar, fikor m.m i och runt omkring GBG. :)

Är också Göteborgare som håller på med dykning. Var brukar du hålla till? =) Ligga mellan 1.4-1.6 är väl inte att rekommendera..? :tungan

Lycka till med kortet!

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Välkommen! :)

Som Styret skrev: Kolla i Gbg-forumet. Idag är det torsdag och då brukar det vara fika (fikatråden), alla är välkomna! :tummenupp

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
Cykelstyre: hehe jag brukar vara uppe i gullmarn för de mesta, sen blir de ett å annat dyk ute på hönö med H2O. Nhaaa de var mest lite skämt de där med Po2 på1,4-1,6... Man bör väll hålla sig under 1,4 ;D

Håller lite koll på gbg tråden imellanåt :)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Cykelstyre: hehe jag brukar vara uppe i gullmarn för de mesta, sen blir de ett å annat dyk ute på hönö med H2O. Nhaaa de var mest lite skämt de där med Po2 på1,4-1,6... Man bör väll hålla sig under 1,4 ;D

Håller lite koll på gbg tråden imellanåt :)

Det får du göra! :)

Gullmarn brukar jag dyka i med, både landdyk och båt från Oxygene, Lysekil. Grymt fina vatten där som är lättillgängliga. :) Sen brukar det blir en del dyk på Kon-Tiki i Smögen med. Hojta till om du är sugen på nåt dyk i sommar. :) Vad har du för cert? Nitrox gissar jag på iaf :tungan

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
Det får du göra! :)

Gullmarn brukar jag dyka i med, både landdyk och båt från Oxygene, Lysekil. Grymt fina vatten där som är lättillgängliga. :) Sen brukar det blir en del dyk på Kon-Tiki i Smögen med. Hojta till om du är sugen på nåt dyk i sommar. :) Vad har du för cert? Nitrox gissar jag på iaf :tungan

Ahhh ja folket på oxy Lysekil känner jag mycket väl :)

Hmm ja vilka cert, en bunte förutm OW och AOW så har jag Rescue, å nitrox + ett gäng andra. sure, klart vi kan ta ett dyk i sommar =)

vad har du själv då?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...