Tjocka gp500/double bubble

RGV Nisse

Äntligen hel!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RMZ450 SX144
Tjena är tröt på dom här kåpglasen som tex puig, som splitras och och går sönder efter en vurpa. Hade ett kåpglas till min gamla r6:a tror det var original, såg ut som det varit med om en jäkla massa vurpor. Så nu undrar jag vart kan man köpa lika tjocka och stryk tåliga kåpglas fast i gp500/double bubble utförande.

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Tjena är tröt på dom här kåpglasen som tex puig, som splitras och och går sönder efter en vurpa. Hade ett kåpglas till min gamla r6:a tror det var original, såg ut som det varit med om en jäkla massa vurpor. Så nu undrar jag vart kan man köpa lika tjocka och stryk tåliga kåpglas fast i gp500/double bubble utförande.

Jag har köpt ett tjockare kåpglas av greven som heter AirBlade det är lika tjockt som orginal...
Verkar va riktigt stabilt och bra, dock har jag inte hunnit vurpa än så jag vet inte hur vurpsäkert det är

RGV Nisse

Äntligen hel!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RMZ450 SX144
Jag har köpt ett tjockare kåpglas av greven som heter AirBlade det är lika tjockt som orginal...
Verkar va riktigt stabilt och bra, dock har jag inte hunnit vurpa än så jag vet inte hur vurpsäkert det är

Låter kanon men det värkar inte finnas med på sidan, vad fick du ge för det?

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping