Tjockare handtag

ravve

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2007
Hoj
Kawasaki ZX-10 -88
Jag efterlyser lite tjockare handtag till min Thunderace -98. Original känns tunna och känns jobbigt att hålla runt efter ett tag. Jag kan inte mått eller så men om någon känner till lösa handtag man kan ersätta orignalen med uppskattar jag detta.

Tex handtag med värme i är lite tjockare har jag sett men det känns lite onödigt att utrusta en sommarsporthoj med. Men något motsvarande med samma tjocklek hade jag velat testa.

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Du kan ju köpa värmehandtag utan att koppla in värmen. Det är vad jag sett att folk gör för att få lite mer att hålla i. Det är svårt att hitta lika tjocka handtag annars men kolla på handtag till customhojar, de brukar vara lite tjockare. Köp inte skumgummihandtag bara, de är inte särskilt sköna.

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Prova skumgummihandtag. Tex från maxmc(närmsta handlare kan ta hem) artnr 172300 svarta (eller 172301 röda) för hela 63:-. Fungerar kanon för mig av samma anledning, så jag har dem på bägge mina hojar.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024