Tjohej - Ironmike introduces himself

IronMike

Guest
:banana ..äntligen har Micke hittat hit, efter att ha blivit utslängd från alla andra forum på internet. Nääää =)

Är iaf en pojk på 22, bor i sthlm/nacka, chackat en rsv mille .. kör upp om ett par veckor. Haft lite hojjar tidigare, bl a på landet, där 11 åringar kör bil, å polisen bor granne, hans son e typ 9 å kör långtradare (dvs vischan mao...) :yoparty

Mina fritidsintressen är långa skogspromenader, mysiga hemmakvällar. Hålla hand i hand. Är ickerökare, men en god flaska rött vin säger jag inte nej till. Man i sina bästa år sökes, du kvinna, som vill dela en trevlig stund med mig, hör av dig, alla svar beaktas :3freak

Har'e gött allt folk

puss

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
IronMike skrev:
Haft lite hojjar tidigare, bl a på landet, där 11 åringar kör bil, å polisen bor granne, hans son e typ 9 å kör långtradare (dvs vischan mao...) :yoparty
hej hoppas att vi kan bli vänner,

är det inte en moppe som du köpt?

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
IronMike skrev:
Mina fritidsintressen är långa skogspromenader, mysiga hemmakvällar. Hålla hand i hand. Är ickerökare, men en god flaska rött vin säger jag inte nej till. Man i sina bästa år sökes, alla svar beaktas :3freak

Har'e gött allt folk

puss

låter ju som om ni kan bli bra vänner Blom. :hihi

IronMike

Guest
blom skrev:
hej hoppas att vi kan bli vänner,

är det inte en moppe som du köpt?
:fyllisar .. hehe moppe å moppe kan man ju diskutera e väl typ 128 gånger för mkt effekt lr nåt sånt =)

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Kontaktannons? Ring mig på 070-jatteporrig :hihi

Skämt och sido! Välkommen till Sporthoj.com, du kommer trivas! Spåna genom reglerna en snabbis medans du ugglar runt!

Lycka till med kortet!

IronMike

Guest
Itacha75 skrev:
Kontaktannons? Ring mig på 070-jatteporrig :hihi

Skämt och sido! Välkommen till Sporthoj.com, du kommer trivas! Spåna genom reglerna en snabbis medans du ugglar runt!

Lycka till med kortet!
Tack =)

RRickard

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
IronMike skrev:
:banana ..äntligen har Micke hittat hit, efter att ha blivit utslängd från alla andra forum på internet. Nääää =)

Är iaf en pojk på 22, bor i sthlm/nacka, chackat en rsv mille .. kör upp om ett par veckor. Haft lite hojjar tidigare, bl a på landet, där 11 åringar kör bil, å polisen bor granne, hans son e typ 9 å kör långtradare (dvs vischan mao...) :yoparty

Mina fritidsintressen är långa skogspromenader, mysiga hemmakvällar. Hålla hand i hand. Är ickerökare, men en god flaska rött vin säger jag inte nej till. Man i sina bästa år sökes, du kvinna, som vill dela en trevlig stund med mig, hör av dig, alla svar beaktas :3freak

Har'e gött allt folk

puss

hahha, gay!!!

Ta det där kortet nu så jag kan åka ifrån dig! :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...