Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Hade en intressant händelse idag mitt på dagen.
Höll på med bilen vid garaget och noterar en obekant ljushårig man komma gående lite längre bort vid garagelängan.
Känner inte igen honom från området och följer honom med blicken.
Han går fram till ett annat garage böjer sig ned och bryter upp det på någon sekund.
Sen vinkar han till en pickis längre ned på gatan.
Medans pick-up:en backar upp går jag fram och frågar vad han håller på med.
Får till svar "No english, no english.."
Hans kollega som nu backat upp lägger i växeln och den förste snubben hoppar snabbt in i bilen och de drar därifrån.
Den förste var blond, normalbyggd 170-180 cm, med ett utseende åt öststatshållet.
Den andre va lite äldre.
Bilen var en VW Pick-up med polska skyltar. Regnummret började på GWE....
Typ, ganska identisk den här bilden som jag bara råkade hitta på nätet:
http://to.ly/aH2E
Osäker ifall de skulle in i just det garaget eller om det var ute efter något annat garage eller om soprummet med elektronikavfall som ligger bredvid var målet. Men olovligen tog de sig in i varje fall.
Höll på med bilen vid garaget och noterar en obekant ljushårig man komma gående lite längre bort vid garagelängan.
Känner inte igen honom från området och följer honom med blicken.
Han går fram till ett annat garage böjer sig ned och bryter upp det på någon sekund.
Sen vinkar han till en pickis längre ned på gatan.
Medans pick-up:en backar upp går jag fram och frågar vad han håller på med.
Får till svar "No english, no english.."
Hans kollega som nu backat upp lägger i växeln och den förste snubben hoppar snabbt in i bilen och de drar därifrån.
Den förste var blond, normalbyggd 170-180 cm, med ett utseende åt öststatshållet.
Den andre va lite äldre.
Bilen var en VW Pick-up med polska skyltar. Regnummret började på GWE....
Typ, ganska identisk den här bilden som jag bara råkade hitta på nätet:
http://to.ly/aH2E
Osäker ifall de skulle in i just det garaget eller om det var ute efter något annat garage eller om soprummet med elektronikavfall som ligger bredvid var målet. Men olovligen tog de sig in i varje fall.