Toffleri?

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
En tjej jag chattar med har en kompis som träffat en kille
som är hur hon säger verkar hur bra som helst :D
Jag säger att ingen tofflar utan baktanke :crash

Tolka detta beteende:

Killen är dessutom trevlig (inte bara mot henne, utan även hennes vänner) plus att han hade gjort te o varma mackor när hon kom över!

Så tofflar killar för att dom är gulliga eller för att dom vill jöka snabbare :tuttar :öl :banana

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
När du, lilla gubben :FU , blir lite äldre så kommer du inse att så kan man göra bara för att man vill. Eller för att man är :kär och vill visa det på olika sätt.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Låter som sunda värderingar och kloka val av grabben :)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Nä, vaddå toffel? Jag har bjudit flera tjejer på middag utan att ha förväntat mig att det skulle bli nåt...

Ingår inte "trevlighet" eller "fika" i folks begreppsvärld nu för tiden. Skäms på dig NoicE :whip

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Han vill banka bäver! Helt klart!

Inte fan går man runt och är över trevligt helt utan anledning. Tjänster och gentjänster vettu. ;)

Vet inte hur många tjejer jag har haft denna disskution och i slutändan har det varit samma sak varje gång.

Sen, visst, man kan bjuda nån på middag ibland å så. Men om man ALLTID tofflar så är det en annan sak.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
berggren_martin skrev:
Nä, vaddå toffel? Jag har bjudit flera tjejer på middag utan att ha förväntat mig att det skulle bli nåt...

Ingår inte "trevlighet" eller "fika" i folks begreppsvärld nu för tiden. Skäms på dig NoicE :whip

Men vafan, är du helt felskapt eller? :3freak Vad är meningen att slösa bort mat, energi och tid med inga förväntningar? Du måste ju helt klart gå en kurs i svineri, sluskighet och allmän manlig kunskap!

Du är välkommen till kunskapskurs när som helst! :1pajas

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Man kan ju annars vara så genomtrevlig som jag är och bjussa på både det ena och det andra bara för att man är så snäll. Det är inga baktankar här inte, bara ett osjälviskt sätt att dela med mig av mig själv till alla goa tjejer :)

Söder

Köra på 2 hjul, varför?!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
R1 -02 **SÅLD** Suzuki GSR 600 -07
sege skrev:
Men vafan, är du helt felskapt eller? :3freak Vad är meningen att slösa bort mat, energi och tid med inga förväntningar? Du måste ju helt klart gå en kurs i svineri, sluskighet och allmän manlig kunskap!

Du är välkommen till kunskapskurs när som helst! :1pajas
Word!!! :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TomK skrev:
Man kan ju annars vara så genomtrevlig som jag är och bjussa på både det ena och det andra bara för att man är så snäll. Det är inga baktankar här inte, bara ett osjälviskt sätt att dela med mig av mig själv till alla goa tjejer :)

Yeah yeah! Har du nått pågång med nån här inne och inte kan säga sanningen eller? :D ;) :rofl :whip

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Honda SP1 (TL1000S - Såld)
TomK skrev:

Troooooligt, alla killar vet vad du e ute efter, för oss behöver du inte ljuga. Du kollar la inte på porr heller för det är overkligt och omoraliskt? Please :FU :rofl :rofl :rofl

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
20SK skrev:
Troooooligt, alla killar vet vad du e ute efter, för oss behöver du inte ljuga. Du kollar la inte på porr heller för det är overkligt och omoraliskt? Please :FU :rofl :rofl :rofl

och läser Aktuell Rapport för dom bra reportagen... :D:D:D

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
ninja special med extra mos
TomK skrev:

kan hålla med förutom det där med inga baktankar (om tjejen e snäll o ser bra ut)

e hon bara snäll så har man ju inga baktankar men det säjer ju sig själv eller :va

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ja, okejrå... det är bara en massa baktankar från min sida :crash

(psst tjejer! sådär säger jag bara för att grabbarna här inte ska tro att jag verkligen är så charmig som jag är och bjuder på sherry, min egen special-lasagne och bubbelbad med tillhörande massage och annat jättemysigt som jag brukar fixa - men säg inget nu, det får vara vår hemlis ;) )

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
"och läser Aktuell Rapport för dom bra reportagen..."
dom har ju ett och annat bra repotage i den tidningen faktiskt.. :banana :arsele :banana

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy