Nicotin
Guest
[YOUTUBE-ID]ifrtlC4NTys[/YOUTUBE-ID]
Ja, det är ju klart att dom inte har stig med sig till sverige, norge, africa o allt vart fan dom nu är, men det är förmodligen samma en som kör på deras bana.Det är olika personer som är The Stig från gång till gång! Jag vet om en person som agerade som The Stig för ett stunt där han skulle hoppa från en backhoppningsramp med en snöskooter.
Jag skulle också gissa på, att när de sätter rekord på deras bana med nya bilar. Så skulle det kunna vara respektive testförare för respektive bilföretag som har hjälmen på sig. Men det vet jag ingenting om...
Det är olika personer som är The Stig från gång till gång! Jag vet om en person som agerade som The Stig för ett stunt där han skulle hoppa från en backhoppningsramp med en snöskooter.
Jag skulle också gissa på, att när de sätter rekord på deras bana med nya bilar. Så skulle det kunna vara respektive testförare för respektive bilföretag som har hjälmen på sig. Men det vet jag ingenting om...
Det var ju hans kusin.De hade en fet The Stig när det var dags för drifting med lastbil
Vem tror ni får lov att köra just den Ferrarin som körs i det avsnittet!
exakt.
Dessutom snackas det om att Hamilton kör en del åt dem oxå.
Finns inte en chans att han har tid, eller ens är tillåten att köra som the stig. Han har betydligt viktigare åtaganden.
Här är en som är utpekad som förare.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Collins_(driver)#Top_Gear_appearances
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras