Topgear The Stig.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Det där klippet är mer än tre månader gammalt och har varit uppe här förr.

Tidigare gånger det diskuterats har det kommits fram till att det definitivt inte är Schumacher som är the Stig (vilket också Clarksson själv konstaterar i slutet av programmet då Schumacher misslyckas med något som the Stig brukar lyckas med).

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Tror tom att de sa att det bara var ett skämt att schumi var the stig

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Typ tre månader gammal "nyhet" :) Säger samma sak som jag trodde för tre månader sedan...Stig has a multiple personality. :D

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Typ tre månader gammal "nyhet" :) Säger samma sak som jag trodde för tre månader sedan...Stig has a multiple personality. :D

Det är självklart olika som knallar runt i thee stig kläderna och gör saker, men det är garanterat alltid samma förare som gör all körning på banan. När de kör olika challenges och annat "ploj" där the stig är med så behöver de ju inte hans expertis som förare så då kan det ju va vem som helst.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag tror att det är fotosjåppat alltihopa, att det aldrig har funnits en Stig. Jag menar, hur svårt kan det vara att fotosjåppa nåt sånt :confused:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är självklart olika som knallar runt i thee stig kläderna och gör saker, men det är garanterat alltid samma förare som gör all körning på banan. När de kör olika challenges och annat "ploj" där the stig är med så behöver de ju inte hans expertis som förare så då kan det ju va vem som helst.

Kanske till och med du. :fakta

ibland tar jag av mig hjälmen: se min profilsida :) känner du igen dne vita oerallen? :D

:va

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
haha omöjligt... Schumacher skulle ju sluta med allt vad bilracing hette. Men visst.. hade varit tufft om det vart sant!

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
its not the stig.. kolla eftertexten där Michel står som "Guest" så nej de är en sån där typsik TopGear fuling.

Last edited:

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
i den episoden där han tar av sig hjälmen, och de testade värstingferrari på banan var det säkert michael som körde som the stig

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Har lite intressant info om den där Stig.
Har en kompis som jobbade som service chef på koenigsegg.
Tv team och the stig var i Ängelholm för att testa bilen och dagen innan provkörningen skulle en från koenigsegg och the stig köra in till Ängelholm och tillbaka. Dem körde av vägen som ni kanske läste om.
Datan i bilen som registrerar b la högsta och lägsta hastighet visade att dem hade kört över 300 km/h :)
The Stig berättade att han har aldrig varit så rädd som när han satt som passagerare.
Dem skulle jobba hela natten för att få klart bilen till nästa morgon. Detta kunde inte fixas så The stig var tvungen att dra hem men koenigsegg fick köra den själva med en lånad dräkt & hjälm.
Lite annan info om testkörningarna av bilen i topgear så var det inte vingen som gjorde skillnad när dem körde den andra gången.
Var inställningarna i bilen som första gången var gjorda av en polsk förare då standard testföraren för koenigsegg som inte var tillgänglig innan dem skickade bilen.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Dem skulle jobba hela natten för att få klart bilen till nästa morgon. Detta kunde inte fixas så The stig var tvungen att dra hem men koenigsegg fick köra den själva med en lånad dräkt & hjälm.

Låter smått osannolikt. Lust att utveckla?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin