Torsdagsbus 10/7 Torso/grill - Lödde/stunt

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Om intresse finnes så drar jag igång min kvällskurs i "Konsten att laga sånt som ser totalförstört ut"
eller "Allt går med maskeringstejp"

ÄNTLIGEN :tummenupp

Kommer det vara olika steg i kurserna eller det blir en lång kurs :tungan

Tråkigt på vurpan igår men tur att det verkar ha gått hyfsat bra för de inblandade. Hojjarna går alltid att fixa på ett eller annat sätt.

Krya på sig till de som var inblandade :ätapiller

heke

Getting there...
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
KTM 660 SMC, Dekaltrimmad till maxx ;o)
Krya på er!

Tur att det gick så bra som det gjorde, som alla andra sagt: Hojarna går ju att laga, svårare med er. Men det gick ju "bra" trots allt!

Det var trevligt igår trots regnet!

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Om intresse finnes så drar jag igång min kvällskurs i "Konsten att laga sånt som ser totalförstört ut"
eller "Allt går med maskeringstejp"

Är det du som är McGyver ? fixar allt med en fällkniv, silvertejp & ståltråd

kanske dags att byta nick till McGyver i byta nick tråden :D

Ni som kraschade
Bra att det inte blev värre än det blev. bara upp i sadeln igen :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hej alla!

Tack för allas omtanke och handling! Jag mår rätt bra, lite illamående och hjärnan i gungning men annars ok. Känns som jag fått en rak vänster, hahhaha har ont i käken på den sidan. :tungan

Ska lägga mig och nanna lite nu, gick ju inte att sova med alla snarkande gamla kärringar i sängarna bredvid. :D

Ha d bra så länge! Hajjj :tuttar

daniel83

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2007
Hoj
En stor moppe
Tack för allas omtanke och handling! Jag mår rätt bra, lite illamående och hjärnan i gungning men annars ok. Känns som jag fått en rak vänster, hahhaha har ont i käken på den sidan. :tungan

Ska lägga mig och nanna lite nu, gick ju inte att sova med alla snarkande gamla kärringar i sängarna bredvid. :D

Skönt att de inte blev värre än vad det blev. Hoppas nu att du kommer börja köra snart igen.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Är det du som är McGyver ? fixar allt med en fällkniv, silvertejp & ståltråd

kanske dags att byta nick till McGyver i byta nick tråden :D

Ni som kraschade
Bra att det inte blev värre än det blev. bara upp i sadeln igen :tummenupp

Mohaha kommer du inte ihåg mig... drog juh på ditt 150däck på din r1a... o då behövdes bara spännband och maskeringstejp;)

.. säg som de va... där va så många snygga läkare så du ville inte sova :pannkyss

Last edited:

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Mohaha kommer du inte ihåg mig... drog juh på ditt 150däck på din r1a... o då behövdes bara spännband och maskeringstejp;)

jo för fan, det glömmer man inte... du var envis som bara fan, det SKULLE gå helt enkelt.

o det e jag tacksam för, hade blivit jobbigt att ta sig hem annars.
(jävla fyllegrej)

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!

Säg till när bakfyllan har släppt så kommer jag förbi med Red bull och kaka:fart

Fan va skön den smileyn är:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ni behöver inte oroa er boys, ja ska snart upp i sadeln igen. Ska bara lyckas få ihop hojen. :D
Så ni kan ju hålla tummarna att det går som det ska/jag vill! :D

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Ni behöver inte oroa er boys, ja ska snart upp i sadeln igen. Ska bara lyckas få ihop hojen. :D

Tråkigt å höra om er olycka, skönt de gick bra iaf... håller tummarna för dig/er,.. ses väl på torsdagarna ändå kanske...

Krya på dig nu Money:pannkyss

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016

fixa själv ? inte helförsäkrad ?

var det mycket som blev trasigt ?
är ju bara ut på ebay o leta delar :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
fixa själv ? inte helförsäkrad ?

var det mycket som blev trasigt ?
är ju bara ut på ebay o leta delar :tummenupp

nejnej, den e helförsäkrad....puuhhhh...tack gode gud för det! det är nog det smartaste valet jag gjort i mitt liv. men det tar väl ett tag innan dom bestämmer vad som ska hända med den. :)

Tråkigt å höra om er olycka, skönt de gick bra iaf... håller tummarna för dig/er,.. ses väl på torsdagarna ändå kanske...

Krya på dig nu Money:pannkyss

jodå, lär säkert hänga på torso ändå. d e ju ball o va me er. :D

tack så mycket drufus! :)

Last edited:

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
nejnej, den e helförsäkrad....puuhhhh...tack gode gud för det! det är nog det smartaste valet jag gjort i mitt liv. men det tar väl ett tag innan dom bestämmer vad som ska hända med den. :)

De e bara o dra på skinnstället och åka bak på någon, då kan ni titta på alla andras bakdelar hur mycket ni vill...:tungan

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD

Härligt å höra... ses vi kanske på torsda då:D

Bara å göra som Alex skrev, åka bak på nån...:arsele

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Härligt å höra... ses vi kanske på torsda då:D

Bara å göra som Alex skrev, åka bak på nån...:arsele

hm e inte så jätte glad för att sitta bak, men annars kan man ju alltid sno mammas bil så får man racea me den me er. :tungan :D så kan ja smälla på stereon så blir ja lika coool som alla volvoraggare i lödde. :tungan

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
hm e inte så jätte glad för att sitta bak, men annars kan man ju alltid sno mammas bil så får man racea me den me er. :tungan :D så kan ja smälla på stereon så blir ja lika coool som alla volvoraggare i lödde. :tungan

Ha ha... funka som ragningsknep iallafall:tungan

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...