Torsdagskörning 24/8 utgår från U-väsby

Gixxer Rolle

Värst i klubben
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Jag tänkte köra en sväng i kväll, turen går norr ut med avslut i Waxholm. sammling donken väsby 1730 av marsch 1750. Det blir samma väg som onsdagskörningarna fram till Gottröra, därifrån blir det NY väg.
Fler som är sugna?

Vurpan 40

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Suzuki Bandit 1250 SA-08
Gixxer Rolle skrev:
2404699 Jag tänkte köra en sväng i kväll, turen går norr ut med avslut i Waxholm. sammling donken väsby 1730 av marsch 1750. Det blir samma väg som onsdagskörningarna fram till Gottröra, därifrån blir det NY väg.
Fler som är sugna?

Jag vill..men tillhör ju inte de snabbaste... :tungan

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Gixxer Rolle skrev:
2404699 Jag tänkte köra en sväng i kväll, turen går norr ut med avslut i Waxholm. sammling donken väsby 1730 av marsch 1750. Det blir samma väg som onsdagskörningarna fram till Gottröra, därifrån blir det NY väg.
Fler som är sugna?

Snark, norrut är sååå ute.

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Gixxer Rolle skrev:
Fler som är sugna?

Sugen! Ja!

Vet bara inte om jag hinner..
Behöver söder om stan först för att ta på mig lämpliga kläder..

Hur ser resvägen ut?
Kanske hinner jag köra ikapp någonstans.. :)

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
SV650S
Gixxer Rolle skrev:
Fler som är sugna?
TYVÄRR..hinner nog inte i dag...ska åka och hämte en kedja och sedan montera skiten.Next time...:mad:

Nautilus

Livsnjutare
Gick med
13 May 2006
Hoj
Triumph Sprint RS
Gixxer Rolle skrev:
Fler som är sugna?

Och det säger du nu... ;) Eller snortidigt imorse, kanske, men jag såg inte tråden förrän nyss. Jag "tror" inte jag hinner, sitter på jobbet utan hoj för tillfället.

Men jag har flextid så jag hade hunnit..

Gixxer Rolle

Värst i klubben
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Synd att ni inte kunde hänga med ni som ville. Det var blöt från Väsby men från Arlanda området blev det torrt. Hur många var vi då? jo hela två stycken så det var inte svårt att hålla gruppen sammlad. :D

jP skrev:
2405932 Snark, norrut är sååå ute.

Jaha och?

Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Gixxer Rolle skrev:
2406767 Synd att ni inte kunde hänga med ni som ville. Det var blöt från Väsby men från Arlanda området blev det torrt. Hur många var vi då? jo hela två stycken så det var inte svårt att hålla gruppen sammlad. :D

Hade gärna följt med men var tvungen att ta mig till uppsala vid 17 tiden för att skaffa en hjälm först.. vart lite sent innan jag var hemma igen..

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...