Tortyr...

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Aha, fan tortyr att sitta på jobbet!!!!

Sitter mitt på Järnvägsgata i Helsingborg.
För er som inte har varit i Helsingborg så är det hbgs mest trafikerade väg.

Kan inte alla ***** motorcyklar köra en annan väg...

Tappar ju koncentrationen var 5te minut pga av alla mc ljud. :)

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Vet precis vad du pratar om. Sitter på jobbet i Solna (Sthlm). Det ligger på Råsundavägen och den är ganska trafikerad. Hur utsikt mot Bilia och en mack... Lite längre bort ligger BMW. Många som provkör BMW-hojar nu kan jag ju säga...

Dessutom så ligger arkietektkopia i huset. Det innebär en hel del MC-bud. Året om.

Om nu folk måste köra förbi här... Kan ni åtminstånde wheela lite mellan de två rondellerna vid bilia så jag får lite roligt iaf!? Snäääälla...?

/Lucky9

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Lucky9 skrev:
Vet precis vad du pratar om. Sitter på jobbet i Solna (Sthlm). Det ligger på Råsundavägen och den är ganska trafikerad. Hur utsikt mot Bilia och en mack... Lite längre bort ligger BMW. Många som provkör BMW-hojar nu kan jag ju säga...

Dessutom så ligger arkietektkopia i huset. Det innebär en hel del MC-bud. Året om.

Om nu folk måste köra förbi här... Kan ni åtminstånde wheela lite mellan de två rondellerna vid bilia så jag får lite roligt iaf!? Snäääälla...?

/Lucky9
Ja kan åka och testa en bil/hoj och lägga lite rök om du vill :D

Bulan

*bonk*
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
såld
Jäkla råttor..
Här e det fortfarande snö i dikena, lite bart på de stora vägarna men inte direkt något mc-väder iaf. Sol är det väl.. men ändå 5-6 grader och fläckvis halka.. :mad:

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
utan motor, med vanliga trampor anno 1994
Visst är de elaka. Sitter på Sveavägen i Sthlm. en del trafik. men nu verkar det ha avtagit, det var ett tag sedan jag såg eller hörde någon.

Mav

Fattigast...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZR 1000
Själv är man ju student och väljer sina egna tider. Har varit ute typ hela dagen istället för att vara i skolan. Hade jag fått tag på ett garage här i stan till ett vettigt pris hade hojen hunnit vara ute en massa ggr. Men nu hör och ser jag hela tiden en massa hojåkare och kan inte köra själv för att hojen står 10 mil bort :mad: :mad: :mad: :(

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Sitter normalt på kontoret på Grev Turegatan, strax ovanför humlegårdsgatan. Det brukar passera en och annan budhoj där under dagarna, även vintertid. Eftersom jag började åka hoj igen förra sommaren efter en lång tids uppehåll så har ju inte budgänget gjort abstinensbesvären mindre direkt :)

iommi

sakta men säkert!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR750 -85, Yamaha sr400 -83
Mav skrev:
Själv är man ju student och väljer sina egna tider. Har varit ute typ hela dagen istället för att vara i skolan. Hade jag fått tag på ett garage här i stan till ett vettigt pris hade hojen hunnit vara ute en massa ggr. Men nu hör och ser jag hela tiden en massa hojåkare och kan inte köra själv för att hojen står 10 mil bort :mad: :mad: :mad: :(

Jag är oxå student i västerås o skulle mer än gärna få tag i ett garage! inte helt lätt!! :(
men min står iaf vara 5muil bort! :p

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...