Jag har rätt bits, men sist jag använde det så ville jag vara säker på att hitta det så istället för att lägga det med bitsen la jag det på ett bättre ställe. Synd att jag inte vet var. Nu ligger iaf allt i tvättenOm den inte klarar det så kostar den några kronor. Denna sats är billigare
Bitssats 32 delar | Fem olika typer av bits | Bosch | Jula
Kompakt bitssats som innehåller magnetisk bitshållare med snabblås och färgkodade spår-/phillips-/pozi-/torx och insexbits.www.jula.se
Berätta hur det gickJag har rätt bits, men sist jag använde det så ville jag vara säker på att hitta det så istället för att lägga det med bitsen la jag det på ett bättre ställe. Synd att jag inte vet var. Nu ligger iaf allt i tvätten
Sjukt nog insåg jag att huvudmunstycket satt fel, ihopblandat med munstycket bredvid, med enligt sprängskiss har storlek #0, alltså ett ”irr-munstycke” utan hål. Nu är allt rätt.En liten kopp med lacknafta och munstycket i över natten löser nog upp proppen. Med lite tur
Det är helt normal körning med glidare. De beter sådär från fabrik.Som Final kan jag meddela att första hojturen på asfalt för i år skedde för ett par timmar sen. På en XV1600. Inte mitt stoltaste ögonblick och eftersom bägge däcken var bytta och bromsklossarna inte utpumpade så höll jag på att köra rakt ut i sidan på en eller flera bilar. Shit vilken puls, men den la sig efter att ha suttit med benen brett, rakt framåt och skrämt småbarn med det öppna V&H systemet.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|