Träning före R1000 racet på gelleråsen 6-7 sept?

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
TÄnkte prova att köra mitt första r 1000 race på gelleråsen den 6-7 september. Men undrar om de kommer vara någon träning på fredagen innan och i så fall hur mycket och pris? Någon som vet? har bara kört där en gång innan å vore gott å lära sig hitta runt:D

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Det kommer att vara fredagsträning, betalas alltid på plats när det är SO på Gelleråsen. Har för mig att det brukar kosta 400kr och då brukar man få 3 st 20 min pass.

/Nitrous

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Det kommer att vara fredagsträning, betalas alltid på plats när det är SO på Gelleråsen. Har för mig att det brukar kosta 400kr och då brukar man få 3 st 20 min pass.

/Nitrous

kanon.....:tummenupp

har anmält mig så ska bara betala in me. sen kommer ett tidschema på mailen antar jag? ja de blir nog bra detta:D

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Ja jävlar... Det är också ett sätta att starta på... ett av de värsta R1000-rejsen under året. ;)

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"

Ja, gänget som kör har kört ett antal träningar och tävlingar, det är bittra poängstrider så här i slutet av säsongen, vissa är lite mer taggade än vad deras lappade hojar tillåter och för att krydda detta så brukar det dyka upp ett gäng noobisar som kör sin första tävling.

R1000 i samband med SO/UEM är riktigt bra. R1000 i samband med andra SO är en skräck att vara funkis på.

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Ja, gänget som kör har kört ett antal träningar och tävlingar, det är bittra poängstrider så här i slutet av säsongen, vissa är lite mer taggade än vad deras lappade hojar tillåter och för att krydda detta så brukar det dyka upp ett gäng noobisar som kör sin första tävling.

R1000 i samband med SO/UEM är riktigt bra. R1000 i samband med andra SO är en skräck att vara funkis på.

:confused: :confused: Förra året tog sig alla imål ( inga vurpor alltså ) både på EM och SM tävlingarna har jag för mej.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning