jag å duke kommer!!!!
men e det ingen körning alls på sön???
Jag ska dit. Vilka mer ska dit?
Om du tänker på för dom som ska ta licens så bör vi klarat av teoridelen innan lunch. Därefter är ni välkommna att ansluta till övriga lägret igen.
Vad är fördelen med att lösa licens egentligen jämfört med en engångslicens vid tävling?
Jag har en särskild olycksförsäkring just för min hobby, har hört något att det ska ingå en försäkring i licensen.
Men annars då? Jag siktar på att få så mycket körtid som möjligt denna säsong så jag kommer väl delta på de flesta tävlingarna men just ekonomiskt tjänar man inte så mycket väl?
Tacksam för svar
/Nicklas
Jag föreslår att du läser själv på www.svemo.se
Som ett litet förtydligande så heter engångslicens nu mer Tillfällig licens. Försäkring ingår alltid oavsett hurvida det gäller engång eller helårslicens.
Om jag får gissa så ingår ett skydd för tredjeman i licensförsäkringen i till motsats från en traditionell olyksfallsförsäkring.
Självklart är kraven detsamma för att lösa en engångs- som helårslicens.
Om du tänker på för dom som ska ta licens så bör vi klarat av teoridelen innan lunch. Därefter är ni välkommna att ansluta till övriga lägret igen.
så med andra ord e det körning på sön då jag inte ska ta licens??
kommer ju från gbg men bara om det körs 2 dag annars blir det svårt att motevera asg
Ingen anmälningslista?
Jag har inte fått nån bekräftelse på att anmälningen eller betalningen är ok..
/Kaj
Tjaba, jag pratade med Johan igår då hade det kommit in 22 anmälda två hjulingar och 7 Stödhjuls åkare , du var med i listan
Är jag med på listan över betalda förare ??
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|