Träningstider Gröndal 2012??

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Indian Scout 600cc -23
Jag hittar inga uppgifter om träning eller något alls!!
Har de någon hemsida?

Krig

www.krigmxracing.se
Gick med
26 Jun 2010
Hoj
KTM sxf 450, kawaski Kxf 250
Är det samma tider som förra året som gäller?? Sidan verkar inte vara uppdaterad sen 2011.:confused:

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Hoj
Letar
Nej det kommer komma upp informatio om nya tider när allt är igång och running där ute... just nu är banan stängd.

Kommunen som äger marken kommer (förhoppningsvis) ta beslut i några frågor i nästa vecka och banan kommer öppna den 1April om allt går vägen.

Det är all information jag har men kommer givetvis uppdatera er så fort något nytt dyker upp. Mina ambitioner är att agera "träningsledare" och engagera mig mer i banan och klubben Gröndal MSK under året.

Krig

www.krigmxracing.se
Gick med
26 Jun 2010
Hoj
KTM sxf 450, kawaski Kxf 250
Ok det är så det ligger till. Ja hojta till när du vet mer. :tummenupp

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
Hej på er alla, nu har vi ett numer till en på komunen som jag tycker att så många som möjligt skall ringa till och fråga om när banan blir klar så att vi kan börja träna.
Ju fler som ringer större chans är det att de på komunen fattar att det är många som vill åka, även ni som inte bor i Eskilstuna..
Han ni kan ringa för info. heter

Mattias 016-710 54 88

Mvh. Gröndal MSK

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Hej på er alla, nu har vi ett numer till en på komunen som jag tycker att så många som möjligt skall ringa till och fråga om när banan blir klar så att vi kan börja träna.
Ju fler som ringer större chans är det att de på komunen fattar att det är många som vill åka, även ni som inte bor i Eskilstuna..
Han ni kan ringa för info. heter

Mattias Anglemark 016-710 54 88

Mvh. Gröndal MSK

Vad är det dom ska ta beslut om då?

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
Det är komunens bana som vi arrenderar/hyr i dagsläget saknas det curbs bla. för att få banan godkänd träning o tävling, vi har haft tur att vi fått tillfällig banlicens änså länge, nu är det ett nytt år så ... :näsblod

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Får väl ta och ringa honom för SVEMOS räkning och undra lite.

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Hoj
Letar
Jag ringde i Fredags :)

Han var på bra humör så jag antar att jag var den förste som ringde o tjata :)

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
Vi ska inte ringa o skälla på Mattias,utan fråga lite fint varför det drar ut på tiden,när den kan vara i drift o sån

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Pepe, ring mig först så jag får lite fakta. 0708110306 mitt nr e hemligt, så sprid inte ut det till andra. //Lasse

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
Jag var inte otrevlig på något sätt :)

Det tror jag inte heller :hej:hej
Jag skrev detta så att ingen tror att vi ska skälla på Mattias bara starta en diskution med komunen.
Johan hade möte i onsdags med alla ordförandena på Gröndal, det gick tydligen väldigt bra alla var överens :tummenupp

Tidigare på dagen hade Johan o Pelle oxå ett möte med komunen, som vi får veta hur det gick om en månad ungefär,lät på Johan o Pelle att det såg ljust ut i framtiden för Gröndal MSK.

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
Pepe, ring mig först så jag får lite fakta. 0708110306 mitt nr e hemligt, så sprid inte ut det till andra. //Lasse

Lasse kan jag ge ditt nummer till Johan han har mer koll på vad du kan tillföra ??
Skickar ett sms oxå.

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Hoj
Letar
Det tror jag inte heller :hej:hej
Jag skrev detta så att ingen tror att vi ska skälla på Mattias bara starta en diskution med komunen.
Johan hade möte i onsdags med alla ordförandena på Gröndal, det gick tydligen väldigt bra alla var överens :tummenupp

Tidigare på dagen hade Johan o Pelle oxå ett möte med komunen, som vi får veta hur det gick om en månad ungefär,lät på Johan o Pelle att det såg ljust ut i framtiden för Gröndal MSK.

Det låter bra :) Jag har pratat med Patrik och kommer ställa upp med det jag kan.

"som vi får veta hur det gick om en månad ungefär" Betyder det att banan inte kommer öppna förns tidigast om en månad?

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
ÄNTLIGEN ! ! ! :D :banana :crash :tummenupp

Tränings tider på Onsdagar mellan 16.30-20.00, och på söndagar mellan 9.00-13.00.

Med början Onsdag den 2/5-12.

Väl mött önskar Gröndal MSK

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras