Trådarna under menyn?

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Sörmland
När jag klickar på länken "Aprilias 1200cc koncept." så kommmer jag till en tråd som heter "Ny Aprilia !!!" och handlar om Aprilia SMV 750 Dorsoduro.:va
Vad är meningen med dom länkarna egentligen? Om dom ska visa aktuella trådar så bör dom ju ha rätt rubrik och vara färska åtminstone. Nyligen låg det ju en tråd där som hette typ: "Nationaldagsrundan" flera månader in på hösten.
Hur är det tänkt att det skall fungera? Jag tycker att de trådar med flest inlägg de senaste dagarna borde hamna där.

Bifogat

• Namnlös2.jpg
    Namnlös2.jpg
    26 KB · Visningar: 37

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
I det här läget är det jag själv som uppdaterar de där manuellt. Jag behöver bygga ett system som isåfall hellre tar senaste trådarna för veckan baserat på popularitet som är bestämt av röstningsresultatet / trådbetyget.

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Sörmland
I det här läget är det jag själv som uppdaterar de där manuellt. Jag behöver bygga ett system som isåfall hellre tar senaste trådarna för veckan baserat på popularitet som är bestämt av röstningsresultatet / trådbetyget.

OK, så vad händer om jag klickar på "Ny" och fyller i en länk/tråd då? Får du bara ett förslag i din brevlåda och sen väljer du om den kommer upp eller inte?

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Har du automatiserat systemet än?

För just nu dyker där bara upp trådar ur OT forumet, kanske för att de oftast är megatrådarna där som är populära nog för att ge ett röstningsbetyg.
Kan man inaktivera trådar i OT forumet på sin list då mtt intresse för "vad du köpte idag" eller "vad gjorde dig förbannad" är måttligt.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO