jag har designat 2 tröjor nu e bara frågan vilken ska vi ha? dom går på CA: 330spän var på www.tryckomaten.com den som känner nån som trycker billigare så får säga till!
Wargen skrev:Skitbra
Frågor till folket på sh!
Ska vi ha vanlig tröja eller munktröja? och vill ni ha döskallen mellan namnet och nicket eller som på bilderna?
stoooffe skrev:Skippa döskallen, den är för gubbar som kör krompråmar och har fransar.
Blir bättre om ni har nån sporthoj av nåt slag.
Jag röstar på 2an.
stoooffe skrev:Blir bättre om ni har nån sporthoj av nåt slag.
NSR_MAN skrev:jag har designat 2 tröjor nu e bara frågan vilken ska vi ha? dom går på CA: 330spän var på www.tryckomaten.com den som känner nån som trycker billigare så får säga till!
Wargen skrev:Men vissa här har ingen sporthoj :kocko
RyXze skrev:Får man bestämma själv vad det ska stå för namn på tröjan? I så fall vill jag inte ha det nicket som jag har här på SH, jag skulle vilja ha Adam.
RyXze skrev:Tycker att det kan stå Sporthoj.se/com nånstans också, bara jag som tycker det?
Svanen skrev:Motard!
Eller en enkel glidar modell chopper och sen ett kryss över den!
Annars var tröja två utan tvekan snyggast!
nej du måste ha min nick såklart ahah nää skojja ditt namn står såklart... gjorde en tillRyXze skrev:Får man bestämma själv vad det ska stå för namn på tröjan? I så fall vill jag inte ha det nicket som jag har här på SH, jag skulle vilja ha Adam.
-Rosen- skrev:tycker att dödskallen ska bort och ersättas med en motard som wheelar.
nej fö fan gillar den som jag gjorde sist-Rosen- skrev:tycker att dödskallen ska bort och ersättas med en motard som wheelar.
NSR_MAN skrev:nej fö fan gillar den som jag gjorde sist
alla kanske inte äger sin hoj , men seriöst de borde utstråla mer mc åkningNSR_MAN skrev:nej fö fan gillar den som jag gjorde sist
jo kanske men i verkligheten så är ju texten mkt störreWargen skrev:AHH den 3e gilla ja också mer men att ikonen ska vara i mitten...men jävligt bra i alla fall.
Kanske att texten på framsidan ska vara lite större...alltså den texten som nu är liten.
vadå räcker de inte att man drar på slangen?-Rosen- skrev:alla kanske inte äger sin hoj , men seriöst de borde utstråla mer mc åkning
naj man måste ha pimp kläder också juNSR_MAN skrev:vadå räcker de inte att man drar på slangen?
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|