Dyker emellan alla andra projekt jag har körandes med ett inte fullt
så krävande. En del egna lösningar utlovas i vart fall så det blir
inte enbart köpe grejer jag smäller på.
Köpte för ett tag sedan, vad jag skulle vilja kalla den, en ren asfaltshoj.
Verkar i alla fall täcka upp det mesta man kan göra på asfalt. Saknade
att hänga med ut i somras och träcka kurvor i inspirerad hastighet.
Dessutom är den tänkt att ta mig ner till alptrakterna sommaren 2016.
Jag gillar hojen skarpt men är inte riktigt nöjd med den i fabriksutförande.
MT09 Tracer 2015. 450 mil på mätaren.
Den är jäkligt snygg från den här vinkeln så denna bild var helt enkelt
tvungen att vara med. Har tyvärr ingen egen helhetsbild då den åkte
in i garaget med en gång men det kommer när tråden närmar sig sitt
slut till våren.
Jag har börjat med en del grejer som att plocka av passagerar fotpinnar
och dess fäste. Handtagsskydden som är lite för spejsiga för min smak.
Rutan och hela registreringskylts paketet. Även plast fästet för de hårda
sidoväskorna åkte av.
Tänkte bygga upp min lista med åtgärder/moddar här i första posten
som bockas av efterhand.
* Ta bort passagerar fotpinnar/fäste. Check
* Ta bort handtagsskydden. Check
* Ta bort originalruta. Check
* Ta bort registreringsskylts paketet. Check
* Ta bort plastfäste för hårda sidoväskor. Check
* Tail tidy modd. Check
* Fälgstripes. Check
* Acrapovic system. Check.
* Sänkt 15 mm med hundben och gafflar. Check
* Byggt fågelpinne för GPS fäste. Check
* Låsbart Touratech GPS fäste. Check
* Garmin Zumo 590 LM. Check
* Röda broms o kopplingsgrepp. Check
* Krashpuckar som motorskydd. Check
* Fotpinnar med gummi. Check
* Mörk liten ruta. Check
* CTech laddkabel. Check
* Integrerade värmehandtag. Check
* Flashat ECUn. Check
* Styrändsvikter. Check
* Larm. Check
* Pakethållare. Check
* Kylarskydd. Check
* Tankväska. Check
* Tankskydd. Check
* Justerat rutan. Check
så krävande. En del egna lösningar utlovas i vart fall så det blir
inte enbart köpe grejer jag smäller på.
Köpte för ett tag sedan, vad jag skulle vilja kalla den, en ren asfaltshoj.
Verkar i alla fall täcka upp det mesta man kan göra på asfalt. Saknade
att hänga med ut i somras och träcka kurvor i inspirerad hastighet.
Dessutom är den tänkt att ta mig ner till alptrakterna sommaren 2016.
Jag gillar hojen skarpt men är inte riktigt nöjd med den i fabriksutförande.
MT09 Tracer 2015. 450 mil på mätaren.
Den är jäkligt snygg från den här vinkeln så denna bild var helt enkelt
tvungen att vara med. Har tyvärr ingen egen helhetsbild då den åkte
in i garaget med en gång men det kommer när tråden närmar sig sitt
slut till våren.
Jag har börjat med en del grejer som att plocka av passagerar fotpinnar
och dess fäste. Handtagsskydden som är lite för spejsiga för min smak.
Rutan och hela registreringskylts paketet. Även plast fästet för de hårda
sidoväskorna åkte av.
Tänkte bygga upp min lista med åtgärder/moddar här i första posten
som bockas av efterhand.
* Ta bort passagerar fotpinnar/fäste. Check
* Ta bort handtagsskydden. Check
* Ta bort originalruta. Check
* Ta bort registreringsskylts paketet. Check
* Ta bort plastfäste för hårda sidoväskor. Check
* Tail tidy modd. Check
* Fälgstripes. Check
* Acrapovic system. Check.
* Sänkt 15 mm med hundben och gafflar. Check
* Byggt fågelpinne för GPS fäste. Check
* Låsbart Touratech GPS fäste. Check
* Garmin Zumo 590 LM. Check
* Röda broms o kopplingsgrepp. Check
* Krashpuckar som motorskydd. Check
* Fotpinnar med gummi. Check
* Mörk liten ruta. Check
* CTech laddkabel. Check
* Integrerade värmehandtag. Check
* Flashat ECUn. Check
* Styrändsvikter. Check
* Larm. Check
* Pakethållare. Check
* Kylarskydd. Check
* Tankväska. Check
* Tankskydd. Check
* Justerat rutan. Check
Last edited: