Trasdockan Syd

Monica

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
Kawa Z750s, MT-01 och Suzuki GSX1400
Nu är det dags igen den 30 augusti. Och nu är det dags att slå alla rekord :yoparty
Jag har beställt minst 200 hojar, så nu hoppas jag att det blir så . Sol och lagom varmt har jag också beställt :D

Jag jobbar som de flesta vet på Brottsoffer- och Kvinnojouren i sydöstra Skåne. För fjärde året i rad så kör vi en mc-kortege för att synliggöra de barn som växer upp med våld i hemmet och/eller utsätts för sexuella övergrepp.
Hjälp oss att synliggöra dem och öka kunskapen om hur dessa barnen har det genom att delta i kortegen och de aktiviteter vi har.
Vi kommer som de andra åren att bjuda på korv med bröd.
Snälla, kom, kör, engagera er. Det finns så otroligt många barn som mår fruktansvärt dåligt och ni kan nu visa att ni ställer upp för dem!
Bifogar programblad nedan. Har ni frågor så tveka inte att ringa 070-215 06 98 eller skicka mig ett pm här

Bifogat

• Trasdockan syd infoblad 2009.pdf
    65 KB · Visningar: 67

Monica

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
Radio Active

Kan tipsa om att på torsdag den 27:e kl 11.00 så kommer ni att få höra min ljuva stämma (haha) tillsammans med vår ordförande Kurt-Ingvar prata om Trasdockan. Passa på att ratta in 103.9 på radion eller via datorn så får ni reda på varför det är så viktigt att ni ställer upp på söndag :D

Väl mött :yoparty

Last edited:

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Görs ingen liknande manifestation i trakten av Gbg?

Borde vara hur lätt som helst att få folk att ställa upp och köra en tur, offra några timmar, för att om inte annat visa barnen att de syns och att andra bryr sig om än bara för ett fåtal timmar!

Mvh!
// Niklas

Monica

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
Görs ingen liknande manifestation i trakten av Gbg?