trilogier, Terminator, Sagan om ringen, Matrix

Vilken är bäst?

• Antal röstningar
    0

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Macho Woman skrev:
...jag tycker synd om de som inte har läst böckerna.
Jag tycker synd om dem som inte växt ifrån dem. Det gör man normalt nån gång i 20-årsåldern.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
kajlyl skrev:
Eller så går alla raser ihop för att bekämpa onskan :7peta
Oj, så djupt! Jag blir dykarsjuk och illamående halvvägs dit.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Bingo skrev:
Jag tycker synd om dem som inte växt ifrån dem. Det gör man normalt nån gång i 20-årsåldern.

Nu läser du fel igen din gråstarrige gubbe! Böckerna var en viktig del av min barndom och det var underbart att läsa dem då. Det betyder inte att jag sitter och läser LOTR på bussen för fyrtionde gången. Jag skrev att jag tycker synd om de som inte läst dem. Det betyder att jag tycker synd om dem som inte växte upp med dem. Läs om, läs rätt! :gnissla

Förresten så kan jag inte ha fyllt 20 än eftersom jag fick visa leg på Coop när jag köpte folköl förra fredagen. :rolleyes:

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Nu läser du fel igen din gråstarrige gubbe! Böckerna var en viktig del av min barndom och det var underbart att läsa dem då. Det betyder inte att jag sitter och läser LOTR på bussen för fyrtionde gången. Jag skrev att jag tycker synd om de som inte läst dem. Det betyder att jag tycker synd om dem som inte växte upp med dem. Läs om, läs rätt! :gnissla

Förresten så kan jag inte ha fyllt 20 än eftersom jag fick visa leg på Coop när jag köpte folköl förra fredagen. :rolleyes:
Aha ok, sorry! Kul att vi är överens om att det är barnböcker :tummenupp

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Peter Jackson och de andra som har gjort filmerna har alltså bara gjort dem för att tjäna pengar? Vet du om att Jackson varit Tolkien-fanatiker sedan han var liten. Det samma gäller de övriga manusförfattarna, specialeffektmakarna, skådisarna och de som gjort rekvisitan. De har försökt att vara böckerna trogna så långt de bara har kunnat och de har lagt åratal och extremt mycket arbete på det. Jag LOVAR dig att de inte har gjort det för att kunna sälja actionfigurer.
Nivea förhindrar hudens åldrande. Jag LOVAR!

Det där var riktig fantasy, Machowoman...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Goines skrev:
Terminator 1 och 2 är bra. 3:an suger getballe.
Matrix 1 var bra, tuff och banbrytande. 2:an och 3:an suger getballe.
LotR äger allihop. Kanonfilmer.
Kunde inte ha sagt det bättre själv! :Bugar

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife