Hej!
Jag har en 07 med Leo Vince hel system utan DB-killer och det är skit gött ljud en så jag rekomenderar det.plus det var inte så svårt att montera
Blev det någon effekt ökning som med arrow systemet i så fall hur går den nu??
vad kostade det, var köpte du det?
Den blev mycket starkare på lägre varv så att man inte behöver växla som en idiot för att ta sig fram och den accar mycket bättre. Men jag tappade typ 5Km/h i topphastighet
Men om du byter CDI boxen då? Då måste du ju få ut lite mer på topphastigheten eller?
Det är insprutning på den så det finns det finns ingen cdi som på förgasar modelerna
Är det brytarspetsar då eller?
vet inte nej men jag frågade en hemsida som sålde ostrypta cdi boxar och dom sa att den passade bara förgasar modelerna
Den blev mycket starkare på lägre varv så att man inte behöver växla som en idiot för att ta sig fram och den accar mycket bättre. Men jag tappade typ 5Km/h i topphastighet
varvar du ut på den??
Kan det inte vara så att insprutsstyrningen är sammanbakad med CDI'n, därav att förgasarmodellernas CDI inte funkar?
Ja så mycket jag kan, upp till 11000 på fyran men sen orkar han knappt dra nåt i femman
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |