Trimm till RG...

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Någon som vet vart man kan köpa trimm till RG -92?

Hur fort kommer den göra med nytt avgassystem t ex? Btw Vilket typ av trimm finns att köpa till RG?

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Suzuki RG125F -92 utagen 93..
kan va lite intressant å veta för mig mé.. vill juh inte du ska bränna från en om man skulle råka på dig ;).. annars kan du juh alltid knalla té lelles å fråga..

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
heNkOne skrev:
kan va lite intressant å veta för mig mé.. vill juh inte du ska bränna från en om man skulle råka på dig ;).. annars kan du juh alltid knalla té lelles å fråga..

Hehe jo... mig kommer ingen få dra ;) Jag har bara dåliga vibbar från Lelles :mad: mer skitaffär får man leta efter. Beställde ett munstycke till moppen förut och fick det 2 månader senare :mad: köpte det på MC-Varuhuset i sthlm istället dagen efter att jag beställt, där kan man snacka lager och kompetens!

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z 550 -82,Yamaha XS 500 -79
Det finns JollyMoto pipa till RG'n det ger väl ca max 5hk på topp,oc visst blir det skillnad.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
RGmaniac skrev:
Det finns JollyMoto pipa till RG'n det ger väl ca max 5hk på topp,oc visst blir det skillnad.

Lägg pengarna på ett riktigt avstämd pipa istället.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
sen går det givetvis att porta cylindern.
Men räkna med att effekten komer tat försvinna på lägre varv för att mer ska komma högt i registret, din 125a kanske inet blir så kul att köra på gatan så.

Alternativt är ju att få tag i en större cylinder, finns inga 165-180cc satser till denna hoj?

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
Hehe jo... mig kommer ingen få dra Jag har bara dåliga vibbar från Lelles mer skitaffär får man leta efter. Beställde ett munstycke till moppen förut och fick det 2 månader senare köpte det på MC-Varuhuset i sthlm istället dagen efter att jag beställt, där kan man snacka lager och kompetens!

Hahah dejavu! :mad: :6surkart :fakta

peak

Hojjlös :/
Gick med
15 May 2003
Hoj
En såld Mt5a
Esquina skrev:
Hehe jo... mig kommer ingen få dra ;) Jag har bara dåliga vibbar från Lelles :mad: mer skitaffär får man leta efter. Beställde ett munstycke till moppen förut och fick det 2 månader senare :mad: köpte det på MC-Varuhuset i sthlm istället dagen efter att jag beställt, där kan man snacka lager och kompetens!

Jag älskar fan lelles, sista gången jag beställde där ifrån fick jag grejerna dagen därpå! Och jag bor typ 70 mil därifrån! :bow

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
peak skrev:
Jag älskar fan lelles, sista gången jag beställde där ifrån fick jag grejerna dagen därpå! Och jag bor typ 70 mil därifrån! :bow
jaa då hade du en jävla tur, när jag ska ha grejer så har dom aldrig nåt hemma :6surkart

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
när jag ska ha grejor förstår de inte ens vad det är längre, utan vill att man kommer dit och pekar ut dem åt dem.
Jag är iaf less på dem, antar tat de är bra för folk som köper nya hojar av dem.

peak

Hojjlös :/
Gick med
15 May 2003
Hoj
En såld Mt5a
NatoN skrev:
jaa då hade du en jävla tur, när jag ska ha grejer så har dom aldrig nåt hemma :6surkart

Nja, dekalerna som jag beställde fanns faktiskt inte hemma. Men dom kom med ett nytt paket 2 dagar senare. :hej :rock

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
peak skrev:
Nja, dekalerna som jag beställde fanns faktiskt inte hemma. Men dom kom med ett nytt paket 2 dagar senare. :hej :rock

Ja tur verkade du ha iaf, 9 gånger av 10 så har dom inget hemma men "det kommer nån gång nästa vecka, troligen på måndag"hah bullshit :rolleyes:

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...