deLi
(=
Hej jag har en kompis som kör cross. Han har en Yamaha yz 125 07 och ska börja köra 4 takt nu efter 4 månader ^^ jag kan då komma över ett hgs system, v-force 3 reeds och en whm topp till ett säkert bra pris.
Min fråga är kommer det göra någon speciell skillnad på min gasgas med hgs systemet och whm toppen? eller kommer den gå sämre för att det är avstämt och anpassat för en yamaha yz 125 07:a ? vad tror ni.....? v-force:et kan ju inte vara speciellt anpassat för en yz 124 07:a effekt mässigt eller vad man ska säga men sedan att det inte skulle kunna passa är ju en möjlighet men det tycker jag det borde göra och det märker man
... men har jag fel och skulle oxå reedsen kunna ge sämmre effekt för att det är anpassat för en annan hoj ?
tack för alla svar och tipZ
![Tuttar :tuttar :tuttar](/img/smilies/nya/boobies.gif)
Min fråga är kommer det göra någon speciell skillnad på min gasgas med hgs systemet och whm toppen? eller kommer den gå sämre för att det är avstämt och anpassat för en yamaha yz 125 07:a ? vad tror ni.....? v-force:et kan ju inte vara speciellt anpassat för en yz 124 07:a effekt mässigt eller vad man ska säga men sedan att det inte skulle kunna passa är ju en möjlighet men det tycker jag det borde göra och det märker man
tack för alla svar och tipZ
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
![Tuttar :tuttar :tuttar](/img/smilies/nya/boobies.gif)