Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Innehållsförteckning:
Metanol 60-90%
Isopropylalkohol 7-13%
Toulene 1-5%
Xylene 1-5%
Dvs att den innehåller metanol med en skvätt oktanbooster och lite k-sprit.....
Skulle du mot förmodan tycka det är kanon så kan jag sälja det till dig för halva priset....(och ändå göra stor vinst då ingredienserna är löjligt billiga)
Innehållsförteckning:
Metanol 60-90%
Isopropylalkohol 7-13%
Toulene 1-5%
Xylene 1-5%
Dvs att den innehåller metanol med en skvätt oktanbooster och lite k-sprit.....
Skulle du mot förmodan tycka det är kanon så kan jag sälja det till dig för halva priset....(och ändå göra stor vinst då ingredienserna är löjligt billiga)
Oj !! tack för alla spydiga kommentarer...
Låter på er alla som ni tror att jag införskaffat mig en livstidsförbrukning av varan via TV-shop eller nåt! Anledningen till att jag frågade var att jag råkade höra två kollegor på jobb som stod o diskuterade denna produkt o blev lite nyfiken på vad det var för nåt. Fair enough eller?
Oj !! tack för alla spydiga kommentarer...
Låter på er alla som ni tror att jag införskaffat mig en livstidsförbrukning av varan via TV-shop eller nåt! Anledningen till att jag frågade var att jag råkade höra två kollegor på jobb som stod o diskuterade denna produkt o blev lite nyfiken på vad det var för nåt. Fair enough eller?
Nja, att metanolen är billig vet jag inte, har en polare som kör isracing o speedway han gnäller att det är dyrt som FN.
IRONI:Sorry men du har gjort det oförlåtliga och är härmed totalrökt på denna site.IRONI
Jag och kompisare har kört detta från och till i minst 10år nu. Att det fortfarande finns ger en vink om att det är bra stuff. Nu är det säkert bara k-sprit och metanol och lite kakpullver men det spelar inte mig någ roll får jag får minst sagt det resultat jag är ute efter. Det viktigaste och bästa vi/jag märker är otroligt ren motor i förbränningsrummet och utblås/ventiler. Finns inte en sotkuse på kolvtopp eller förbränningsrum,,Inte ens på tänstiftet (svåravläst nackdel) Och tuelenen känns av i form av lite kvickare motor. På xr 6900 hade jag / vi problem med pitting/hot spotts på utblåsarnas ventilsäten men efter körning med detta gushlan så var det 7 reser bättre (kyler o smörjer påstås det ju) Det är så pass billigt att man utan att reagera kan köpa en flaska. Ska man bara underhålla motorns renhet räcker flaskan till 600L och kostar bara någ hundring.
Jag rek verkligen detta preparat.
Boost rekommenderings tabell best off test under 20 år
1...Slick 50
2...20w-50 helcyntetolja
3.... Tri-Pack
![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|