Oas skrev:Läste det för några minuter sen, nu blir det väl kö hos Trajjaverkstäderna
Boris JR skrev:2081459Är det sådana ni har på Trajorna http://www.redracingparts.com/pictures/fz/F88500.jpg dessa används av folk inom racingen icke helt problemfritt, skall det vara snabbkopplingar skall de vara i metall.
Som notis så fanns dessa på KTM Rally fabrikarna i dakar 2001, samtliga fabriksförare tvingades byta dem under tävlingen då de gick sönder..
Jezqio skrev:2085612Hittade dessa på t595.net, nu är det ett tag sedan jag fick för mig att plocka bort tanken. Men jag är tämligen säker på att det bara var hanen som var i stål på min och att honorna var i plast.
Så då lyder helt enkelt frågorna som följer:
-Var kan man få tag på sådana på enklast billigast sätt? är det bara till att knalla in på närmaste mc-verkstad?
-Vad ingick i garanti-bytet? känns lite konstigt att det bara är hanarna som är bytta. Fast det kanske var dom som sprack...
prova biltemas snabbkoplingar till utbordare (suzuki)Bobster skrev:879890ville bara meddela att ni som äger triumph skall åka till en återförsäljare och byta bränsle slangarnas snabbkoppling ! då den i plast tydligen spricker! ha det gött
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|